Güncellemeler
+1 yıl
çok zorluklardan gectim. Cogu kizdan daha gücluyum . cok kucuk yasta kendimden yasca buyuk biti tarafindan tecavuze ugrayip korukudsn sesiz sedasiz icine kapanik bir kiz okdum kucukken aklim yetmiyordu bazi seyleri simdi aklim yetiyor ve daha cok korkuyorum. Kimse birsey bilmiyor dun sozlumede kurani kerime rl bastirdim kabul etmesen bile bni mezara kadar gidecek bu diye kararlarina saygi duyarim diyorum da bi yandan başa donmekten korkuyom. Red ederse herkes uzerine gelecek kesin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Dogru olanı yapmissin
eminmisin
en azindan artik saklayacak birşeyin yok
ayn yok icime ata ata dert olmustu yanasamiyordum hic ya kabul etmezse bn onu sevince diye
en azindan şimdiden sonra aranizda engel olmaz efer seni kabul ederse
ayn guvencini kazandim mi yoksa kaybetim mi bilmiyom ama hayiridi diyom son bi saat kaldi o da deli gibi dusunuyor ve bn sakin kalmaya calisamda gozumdeki yasa engrl olamıyorum
ya aglama sen başına gelenler senin suçun degil ki
biliyorum ama insanin rlinde degil boyle bi utanci yasamk cok agir
ya bu utanç değil böyle düşünme lütfen
yas kac senin
21
ya pc biri geliyor cocuklugunu gencligini alip goturuyor iste bn hep utanc duygusu ile nefes aldim
kac yıldır?
kac yil once oldu yani
9 yil
hmmm 12 de mi karar gelecek
11 12 yaslarinda o bnden cok buyuktu simfi 12 yadinda kizi var
ya onu sormadım affedersin yanlis anladin saat 12 de mi karar verecek sevgilin devam konusuna
ayn
sen dogru olani yaptın ya artik ne karar gelirse dik dur eğilme sakin
bana bir şey der misin seni takip ettim
denerim biraz zor bi durum bnmkisi . 19 yaslarinda istemeye gelmeye basladilar neyse red ediyordum tqki birinde durup gecmisimi soyleyene kadar o ds kabuk etmedi bn o gun bitim Allha yalvardim dogru yolu goster diye o gun int. yoluyla birjsi ile tanitim tesaduftuo da herseyi kabul eti ardsn 1 ay gecince sevgili olduk. diger bni kabul etmeyen ise ardan 1 ay gecince hesabina girdim barda geziyor stry atmis kari kiz dolu hesapta dedim iyki olmsmis o kisi neyse sevgikim le 7 ay konustuk aslinda guvensizlik yasadigim icin sadece mesajlatim hic tl numarasinj vermedim. oda diyordu yuxukler takilna kadar senin sacinin teline doknmam haramsin bna diye neyse tesaduf ogrendi ailem karsi grldi olmaz dediler biraz diretim. Ama karsi ciktikar bnde sevgiliminden helalik istiyerek icim parcslana parcalana ayrildim bni komsumuz uzun zamandir isyiyordu bu komsumuzun oglu baska yerdeydi sma bu cocuk da bni sevmis bn hic gormedim ama neyse geldi ilk gece konustuk dordu sklinda biri var mi konustugun bn dedim vardi ama ailem istemedi olmadı. neyse dedim ona ailenin istemedigi bi evlilikte huzur olmaz o yuzden zorunda kaldim ayrildim dedim bujunla sozlendik bni tsnisin istedim ve gecmisi dun soyledim sonu ne olur bilmiyim
açıklamadı mi daha kararını
yok
avukat arkadsinin ysnindan eve gecince arayaxak
hmm bana birseyyazsanasenitakipettim
gerek yok
ne haber gelecek bakalim
simdi aradi kapati birazcik konustuk yolda Şu an ama toparlamis kendini ve senin sucun yok diyir buyuk ihtimal olumlu bakiyor . TUTACAK ELIMI BIRAKMAYACAK HIC HISEDIYOM VE DURUST OLDUGUM ICIN KENDIMLE GURUR DUYUYORUM ONU KAYBEDERIM DIYE BI ARA SYSMAK ISTEDIM AMA SIMDI DOGRU OLANI YAPTIM DIYE DUSUNUYOM GERCEKTEN SEVEN INSAN BEDENIBE DEGIL KALBINE BAKIYORMUS
abi dua et lutfen benim ondan başka signacak dalim yok
tamam ben yanındayım hayır haberler alırsın umarım sen dogruyu soyledin uzme kendini bubkadar
ne yapıyorsun?
dun konustuk az bucuk maf olmus gece cok gec geldigi icin ailesi de uyumamis merak etmis eve geldiginde perusan olmus babasi heemn tabancasini saklamis korkmus normalde dunden icin Nisan konusulcakti o durdurup dusunuyum diye cok uzuldum. Yolda gelirken aglamis bnle konusmak istemedi bnde tirip atim o kadar bekledim diye oda aradi konustuk aslinda o konustu bn mesaj atim watsaptan ailem duymadin diye neyse kwrsimda cocuk gibi agladi Şu an ikinci kisisin yaninda aglafigim bn tek annemin yaninda agladim koly koly aglamam ama ikinci oldun sana daha cok asik oluyom. hoslanti degil bndeki askisen herseyi ile kabul edersin dedi ama buhun sesimi duyup benim kararimi da duymak istiyor bi haftadir uyuyamiyorum 3,5 yatiyom dusunuyom ne yapacagim fiyom nasik yuzune bakacagim fiyom cocuk gibi aglamsi cigerimi parcaladi . koly koly bi erkek caresizligini dile getirmezdi amw o aglayarak hic bunkadar caresiz kalmamistim dedi normalde oyle seylere cok uzulurum ama sevdigim insanin basina gelmesi bn cok yiprati dedi . Eljmj tutacaga bnziyor dedim bn gitsem ne yapardin dedi sakin oyle birey yapma kendimi toplayamam bn ilk defa birini seviyom dedi birsey tutuyor sende birsey var be bilmiyom ama hic birakmak istemiyom senj kol kanat germek isyiyom. dedi
tutacak elini o zaman bırakmayacak
ayn oyle oldu. Simsiki tutup birakmak istemiyorum seni cunku seviyom seni evet bn hicbirsey yasamadim ama seni istiyom benim cevrem genis kotu biri olsan illaki duyardim. Dedj. senin sucun yok bilerek ywpsaydin geri cekikirfim sma bunda seni tek birakmak istemiyom . Sadece sozvermemi istedi bnden gecmis acilmayacak diye
sevindim barismaniza umarım artık acilmaz konuları
insAllh tek sognacak dalim o o da olmazsa hayatimda kimseyi istrmiyom
sığnacak
boyle deme yine de tek o yok bu dunyada tabiki ayrilin istemem ama
uzmuyorsun degil mi kendini?
hayata uzulecek cok sey vqr abi bn güçlü durup onunla yaslanmak istiyom yakın zamanda silerim bu hesabi da
beraber guclu durun
bırakmasın seni
bu gece konuştunuz mu?
her gece konusuruz biz sesimizi duyariz iyi grliyo ses tinu bna
mutluluğunuz daim olsun
amin insAllh simdi geliyorlar evimize 5 dkya heycandan oluyom. Nisan konuslacak acaba ne olacak diye
hadi hayırlısı olsun o zaman bana da haber ver sonuctan
ne yapıyorsun gitmediler mi hala
yeni gitiler
nasıl gecti
yorucu
ailesi biraz direti bilezik konusunda 3 olsun diye. vs bnde olmaz diye diretim
kaçta anlaştınız
bn 5 dedim onlwr bidaha konusur muhtemelen.
5 de ideal yani
ayn abi korkuyom ya Rabbim yardim etsin ama cok korkuyorum yari yolda birakir diye
ailesi bilmiyor dimi
benim ailem bile bilmiyir.. buba bi soru sordum dedim diyelim Nisan gunu senden haruc 3 kisi daha biliyor yakinlarimdan ama soylemezler diyelim birsi soyledi gercrkler ortaya cikti bni birskirmisin dedim daha once hic baskida kalmadim bilmiyom dedi
hmmm aman söyleme kimseye
ne yapıyorsun
hic birsey
uykun yok mu
Neyi düşünüyor pardonda
doğrusu
eminmisiniz bilen bi iki kisi soyleme dedi ama bn vicdan yaptim
Doğru olanı yaptın
Yanlış yaptın bro
neden
Sen kesinlikle haklısın fakat toplum ve erkek değerleri nedense bunları red ediyor
biliyorum ilk gorucu usulunde acemi davrandigim icin red edilmistim ve herkesi bn red ediyordum ki ta karsima bh cikana kadar bunda acale etmedim . ardan zaman gecti sozlendik dun telefonda dedim. ilk bni tanisin nasik bi insan oldugumu gorsun sonra red edrrse ona kalmis dedim
Sozlenmeden söylesen sanki dahada sağlıklı olur
digerinde o zaman soyledim ve bni kotu biri sandi
Tamam