Hayatım boyunca hep sapıklar çıktı karşıma hiç gerçekten sevilmedim?

Buna hep üzüldüm ama o kötü niyetli pisliklerin gittiğine sevinip hayata, derslerime, bakımıma, ruhumun beslenmesine daha çok dikkat etmeliyim biliyorum ama az önce arkadaşımı gördüm ay kızı asla ezmek için söylemiyorum çok şapşal, sakar, tuhaf ve bazen o kadar çok bunaltiyor, soru soruyor tekrar tekrar anlattigimi anlamamış gibi anlattiriyorki sevgilisi varmış az önce gördüm hemde o kadar temiz yüzlü, yakışıklı kaslı bu anlayışlı halimle, vicdanimla, iyiligimle niye sevilmiyorum ya? İçte dışta var ama yanım boş senelerdir
Hayatım boyunca hep sapıklar çıktı karşıma hiç gerçekten sevilmedim?
Cevapla