Güzel ve aklı başında bir insanım. 30 yaşıma gireceğim, hayatımda kimse yok. Neden evde kaldım?

Kadersiz miyim neyim.
Güzel ve aklı başında bir insanım. 30 yaşıma gireceğim, hayatımda kimse yok. Neden evde kaldım?
Cevapla