30 yaşına geldim, hâlâ bekârım diye evde mi kalmış sayılıyorum?

akrabalar ve eş dost sürekli 'Neden hâlâ evlenmedin? Yaşın kaç olmuş!' diyerek kalbimizi kırıyorlar? Sanki evleneceğimiz insanlar tarlada yetişiyormuş gibi konuşuyorlar

30 yaşına geldim, hâlâ bekârım diye evde mi kalmış sayılıyorum?
Cevapla