Date'e çıktığım çocuk bütün hesabı bana ödetti sizce konuşmayı kesmelimiyim?

Lüks bi cafeye gittik her şey güzeldi filan neyse, kalktık bana hesabı sen öde birdahakine ben öderim dedi o an dalgasına güldüm geçiştirdim 270 tl hesabı ben ödedim benim için sorun değil ama bence bi erkeğe yakışmadı sizce ayrılmalımıyım?
Date'e çıktığım çocuk bütün hesabı bana ödetti sizce konuşmayı kesmelimiyim?
Cevapla