Sürekli göz göze geliyoruz ama hiç bir şey yapmıyor?

Şöyle ki arkadaşlar. Yeni bir işe başladım. İki ay kadar oldu. Normal karakterim olarak yeni girdiğim ortamda alışma süreci, tanışma, işi anlama derken etrafıma çok dikkat eden biri değilimdir. Ama ortama alışınca etrafıma bakıp farklı neler var gibi merak etmeye başlarım. Bu şekilde üç dört hafta çalışıp ortama alışınca benden yedi sekiz metre ilerde bir erkekle göz göze geldim. İlk başta kale almadım. Öylesine denk geldim diye düşündüm. Ama bu göz göze gelmeler ne bileyim bakışıp göz kaçırmalar günlük rutin olarak tekrarladı. Ben çalıştığım ortamda iki üç dakikalağına yalnız kaldığım zaman ise hiç bir göz kaçırma olmadan direk olarak bana baktığını gördüm. Hatta yemek yediğimiz bölümde onu göreceğim şekilde oturmalar, mola zamanlarında bahçede olduğum zaman denk gelmeler gibi şeylerde yaşıyoruz. Ama gel gelelim sadece bakışmadan ibaret durum. Ne bir konuşma ne bir sosyal medya aracılığı ile ulaşma. Hiç birini yapmıyor. Bahsettiğim erkek 33 ben ise 29 yaşındayım. Sizce amacı nedir? Neden sadece bakıyor ama hiç bir şey yapmıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ekleme yapayım. Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı o yüzden bu davranışa karşı nasıl bir tepki vermem gerekiyor kestiremiyorum. Ayrıca tavsiyelerinizi bekliyorum.
Sürekli göz göze geliyoruz ama hiç bir şey yapmıyor?
Cevapla