1.5senedir küs-baris ilişkimiz var ama hep bir araya geliyoruz kimse de yok ama neden engellemiyor?

Ben ona çok ağır şeyler söylediğinden beri (fakirsin, cahilsin vs) bir türlü düzgün gitmedi bizde bir şey hep küs-baris gittik.

Ama şunu biliyorum ki bazen duygularının esiri oldu ve çok iyiydik fakat dün ogrendim ki bu ay ki telefon borcunu bile yatiramamis yani faturasını yatıracak bile parası yok.. Bana ona dediğim şeyleri dedi fakirim ben tamam mı git benden dedi.

Birisi var mı dediğim de ise kimse yok diye bağırdı çağırdı kimseyi istemiyorum dedi.

Hala beni hiçbir yerden silip emgellemedi wp durumlarıma bakıyorsunuz takipte yani

Sizce istemeyen bir erkek neden kızı silip engellemez hala onun ne yaptığına bakar durur?

1.5senedir küs-baris ilişkimiz var ama hep bir araya geliyoruz kimse de yok ama neden engellemiyor?
Cevapla