Durumu olmayan bir kızla evlenip tüm imkanları gücünüz yettiğince kullanirmiydiniz?

Evlenmek istediğiniz kızın durumu olmasa evlilik sürecinde maddi olarak size destek olamiycak olsa. Herseyi kendi gücünüz yettiğince yapmak zorunda olsanız. Yine de o kızla evlenir miydiniz. Tüm imkanlarınızı kullanmak istermiydiniz yoksa ayrılıp durumu daha iyi olan biri ile mi bu yola girerdiniz teşekkürlerr şimdiden
Durumu olmayan bir kızla evlenip tüm imkanları gücünüz yettiğince kullanirmiydiniz?
Cevapla