Evet evlenmek üzereyiz nişanlıyız şu an. Bizde çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Ama evlenince daha iyi anlayacağım bunu, yemekleri, konuşma şivesi filan bizden farklı. Adet olarakda biraz farklıyız ama nişanlım önden bana soruyor, bize göre yapıyor her şeyi. Örneğin çeyiz bohça alışverişi filan bunlar bize uydurularak yapılıyor. Anlayış en önemlisi dediğim gibi. Sevgilin konyanın neresinden
İyi anlamda diyorum evet, kesinlikle canayakın misafirperveriz, sanılanın aksine kadınlara çok değer verilir doğulularda. Evleneceğim insan hep doğulu olsun istemiştim ama nasip işte 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben doğuluyum, nişanlım Konyalı. Anlayış varsa oluyor sorun etme
Evlenmek uzere misiniz aileniz falan nasil anlasiyor mu
Ya bizmki sorun galiba bisey demiyo ama böyle heran gidecekmis gibi bazen olamayiz falan diyor
Evet evlenmek üzereyiz nişanlıyız şu an. Bizde çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Ama evlenince daha iyi anlayacağım bunu, yemekleri, konuşma şivesi filan bizden farklı. Adet olarakda biraz farklıyız ama nişanlım önden bana soruyor, bize göre yapıyor her şeyi. Örneğin çeyiz bohça alışverişi filan bunlar bize uydurularak yapılıyor. Anlayış en önemlisi dediğim gibi. Sevgilin konyanın neresinden
Evet kesinlikle öyle aylayis saygi onemli.. sen nerelisin tam olarak
O eregli
Ben bingöl ama şunu diyim doğu insanı cidden başka 😀
Iyi anlamda mi diyon 😁 brn cok seviyom. ya bizm. taraflari cok cana yakin ve misafirperverlik kimsede yok bzm kdr
İyi anlamda diyorum evet, kesinlikle canayakın misafirperveriz, sanılanın aksine kadınlara çok değer verilir doğulularda. Evleneceğim insan hep doğulu olsun istemiştim ama nasip işte 😊
Evet nasip siz nerede tanisdiniz ama simdi onlar bizim gibi altin takmaz diyim😁
Biz arkadaş aracılıgıyla tanıştık 😀 aynen ya onlarda en fazla 70-80 gram takılıyormuş. Bizde oo set bilezik filan takılır 😂
Sorunu beğendim
Yaziyimmi
Yazabilirsin
Olur olur Konya'da yaşıyorum gayet uygun 😀
Aaa sevindimm
İyi mutluluklar size 😀
Olur niye olmasın
Ben onayladım olur bu iş.
sıkıntılı olur
Neden
kültür farkı, yaşamtarzı falann
Biraz açarmisin yasam tarzinda ne gibi fark olacak ki
ikiniz de canısı uyum harika
Tsk canisi
ikiniz de kezbansınız
Niyeki
bence öyle sence
Bence sen
ben de kezbanım
Evet beli oluyor
ee ne zaman sevişiyoruz?
Bu ne terbuyesoz
teklif var ısrar yoq işine gelirse
Istemez
son pişmanlık fayda etmez bak cevabı onaylıyor musunuz?
Istemezzzzz anca gideersinnn
Hamdi Beyin yapmış olduğu teklife yoooookummmmmmmmm diyooooooooooooooooooor
Hamdi kim
Olur. Niye olmasın.
Nebilim
Çok dert etme. Olur
Mardinli olan ben bunu onayladı
Verdin gitti beni öylemo
Öyle valla 😂
Hahaha
Mutluluklar dilerim
Olur tabi ki.