Evliyim ama yabancı birine aşık oldum bu durumun içinden nasıl çıkacağım?

İşim gereği yurt dışındayım. Burada uzun zamandır kalıyorum eşim Türkiye’de. Burada birine çok aşık oldum bayadır görüşüyoruz çok hoş, ilgili naif kibar birisi ve eşitlikçi Türkiye’de bunlardan yok eşimi sevmiyorum beni çok yoruyor her işi benden bekliyor bencil ve ilgisiz ondan boşanmak istiyorum ne yapmalıyım? Beni yargılayacak olanlar defolup gidebilir boşanmak ayıp değil
Evliyim ama yabancı birine aşık oldum bu durumun içinden nasıl çıkacağım?
Cevapla