Çocuklar daha kendini geliştirememiş olgun düşünme yetenekleri sıfir sen ciddi bir sey soylersin o lafı g. tunden anlar ona göre yorum yapar falan yanii. Boşa zaman kaybı
Normal sevgililer gibiyiz. Farklı olan tek şey çok duygusallık var ilişkimizde. Çok sefkat var, çok fazla tutku var. Iki kelimesinden birinde mutlaka seviyorum oluyor. Sen büyüksen tavsiye etmem ama kız büyükse eğer zamanla sen ona çok düşkün olacaksın. Kopmak isteyip kopamayacaksın. Tabiiki iki tarafta gercekten severse.
Kızlar Ne Diyor
Tabikide çok erkekler geç olgunlaşıyor kadınlarda çabuk yaslaniyor zaten birde üstüne cocuk bakmak gibi bir şey olur 4 yas küçük bir insanla evlilik.
Olmam benden bir yaş bile küçük olanları kardeşim gibi görüyorum
Kizlar erkeklere oranla dusunce yapısı olarak daha olgundur. Erkek küçük olursa kız sevgili değil kardeş edinmiş olur ve ablalık yapar. Bence
Ben daha yaşıtıma tahammül edemiyorum kendimden küçük asla olmaz 🥲
Önübüze gelene verir misiniz gibi bir soru olmuş. Biz 20-40 manitalardan devam
4 yaş çok ya, kardeşimden küçükle olmaz
Neden peki anlaştıktam sonra
Arkadaş olurum kanka olurum.
Sevgili şeklinde bir düşüncem olmaz.
Biraz konuşalımmı kafam çok karışık
Oldu şimdi s. ksnn olmam
Neden peki ne gibi sorun yaşadın
Çocuklar daha kendini geliştirememiş olgun düşünme yetenekleri sıfir sen ciddi bir sey soylersin o lafı g. tunden anlar ona göre yorum yapar falan yanii. Boşa zaman kaybı
Şöyle senin için daha çocuk yaşın 21 olduğu için benim için öyle ol atabilir belki 24 28 yaş gayet ikisinde olgun bence
Yani bilemiyorum benim tercihim artik olmam. Ama anlasilabiliyorsa yaşın bi sorunu yok bence
Biraz konuşalım mı müsaitsen
@salvatore_
1-2 yaş olur da daha fazlası çok
Neden peki
sevgili olurmuyum bilemedim ama flörtleşirim
Tamam öyleyse yaz
İstek attım
Merve ikimizde yazamıyoruz fake Instagram ver ordan yazayım konuşalım
Çok değil
Anlaşılabilir i bir çok kişi abla kardeş miş gibi bakıyor böyle bir şeye
Baksın napim
Bi dk yazarmısın bana
İstek attım
Niye
Görüş almak için ya kafam çok karışık
Sen yaz
Xper yetmiyor benim istek attım sen yaz bana
Bulamadım neyle başlıyor nik
Hmşr
Sevgilim bende 10 yaş küçük
Ciddi misin nasıl anlaşabiliyormusunuz
Beni kimse böyle sevmedi. Aramızda çok güzel bir sevgi var. Onu çok seviyorum.
Detaylarını öğrenmek isterim eğer müsaade edersen
Ben burdan cevap yazarım istediğini sorabilirsin.
Buluştuğunuzda nasıl vakit geçiyor
Normal sevgililer gibiyiz. Farklı olan tek şey çok duygusallık var ilişkimizde. Çok sefkat var, çok fazla tutku var. Iki kelimesinden birinde mutlaka seviyorum oluyor. Sen büyüksen tavsiye etmem ama kız büyükse eğer zamanla sen ona çok düşkün olacaksın. Kopmak isteyip kopamayacaksın. Tabiiki iki tarafta gercekten severse.
Anladım o büyük 5 yaş var aramızda sizin aranızda peki yaştan dolayı beraberlik VS oluyormu ilerisi için ne düşünüyorsunuz
Beraberlik oluyor tabiki. Ilerisi için evlenmek istiyor benimle ama ben ilerde sorun olur diye cesaret edemiyorum.
Sana tavsiyem o kıza büyük olduğunu hissettir
Bizimde öyle ya aynı şeyleri yaşıyoruz resmen ilkiydim bide ben ama cesaret edemiyorum sorun olur diye
Gayet öyle hissettiriyorumm
Yani yaşımın küçüklüğü belli olmuyor hem oda diyor çok olgun birisin diye
Cesaret edememesi gereken sen değilsin. 5 yaş fazlada değil zaten.
Burada rahat olamıyorum fake hesabınız var mı biraz konuşmak istiyorum sizinle
Rahat olun saygısızlık etmem
?
Konuşalım
Olurum
İlk kez biri olurum dedi sence güzel olmazmı anlaştıktan sonra
Genç daah iyi
Bir dk konuşalım mı istek atayım
?
Olmam
Neden
hayir olmam
Neden peki
tercihim degil. yasca kucuk ve fazlaca buyuk kriterim yok
Biraz konuşalım mı
Evlenirim
Olurum
Şimdi değil tabii karşımdaki 18se
18 den küçük olmaz
Olmam