Sevgilimle birlikte olduğum için çok pişmanım, sırf bu yüzden kendimi mecbur hissediyorum. Ne yapacağım?

Çok pişmanım içimde tutamıyorum artık kimseye de anlatamıyorum 3 yıllık sevgilimde iliskiye girdik sırf onu kaybetmemek için yaptım ama son zamanlarda çok sık kavga ediyoruz çok pişmanım kendimi mecbur hissediyorum lütfen aynı durumu yaşan varsa konuşmaya ihtiyacım var
Sevgilimle birlikte olduğum için çok pişmanım, sırf bu yüzden kendimi mecbur hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla