Ayrıca ben de lisede iken açmıştım 🤦
Hiç daha önce sevgilini takip etmek için, fake hesap açtın mı?
Ayrıca ben de lisede iken açmıştım 🤦
Kimler bakalım stalker? Siz hiç yaptınız mı bunu ya da yapmayan var mı 🤣?

Sevgilim, değil de eski sevgili takip etmek için açtığım olmuştu bir vakitler.
Sevgilimi denemek için fake hesaba gerek duymam. Onun tanımadığı, güzel bir kız arkadaşıma takip isteği göndertirim ki buna da daha öncesinden hiç yeltenmedim. Bir gün denersem ama öyle denerdim.
Hayatımda bir kere fake hesap açtım, burada bir önceki hesabımı kapatmadan önce...
Oda bana saldıran biri veya birileri vardı. Sürekli fake hesaplarla beni taciz eden kadın uye vardı. En son yine bir fake hesap gelip bana saçma sapan şeyler yazdı ve
arkadaşım benim kendi kendime fake hesap açıp yaptığımı iddaaa edince çıldırdım. Bende onun bunu bana yaptığını düşünmeye başladım. Fake hesap açıp onun canını biraz sıktım. Ama sonra ona söyledim. İlk ve son kez yaptım çünkü ben kötü olamıyorum. Kendi kendimi yedim uykularım kaçtı, birileri kötü diye ben kötü olamıyorum, olmayacağım. Ve beni kendileri gibi yapamayacaklar...
Benim için olay bitmişse, biter.
Takip felan edeceksem belli ki ipleri koparmamışım..
O zaman ya ipleri tamamen koparmak için konuşurum ya da devam etmek için..
Ama ip koptuysa bir daha da ne yaptığı ile ilgilenmem..
#Vesselam
İlk tanıştığımız zamanlar düşünmedi değil:) genelde bu konuda rahatım beni sevip değer verirse ben onun hep yanında olurum , yoksa yolu açık olsun derim..
Cevap
75Cevap
Hayır böyle bir şey yapmadım bu tamamen baştan ayrılık sebebi çünkü
Vallah açmadım yapmam öyle şeyler.
İlk önce kendime olan saygımdan yapmam 😀
Çok yorucu geliyor kulağa.. ayrıca sadece sosyal medya mı var reelden de yapan yapar sen orada stalklıyorym diye beynini yerken :)) ne komik olurr
🤣🤣
daha önce hiç yapmadım..
yapar mıyım
bilmiyorum
Hayır.. Fake hesap açtım evet ama sevgilimi takip etmek için değildi.. Keyifli geceler..
Hayır, açmadım. Ne gerek var ki? Güvenmiyor isem bitiririm.
Hayır açmadım. O kadar güvenmiyorsam sevgili olmaya devam etmem.
Eski sevgiliyi takip etmek için mi normal sevgilini takip etmek için mi?
Normal
Yok yapmadım o zaman eskiye bakmak için yaptığım oldu. Zaten gizlencek bir şey olduğunu düşünmedim :)
Yapmıştım 🙈 ve şu an eşim olur kendisi. Demek ki testi geçebilmiş🤭🤭
Tebrikler
sosyal medya kadar ozellıkle bu ask mesk işlerınde gereksız bı baska olay daha yo karkadas.. asklarımızı duygularımızı sosyal medyanın etkısıyle yonlendırır olmusuz
Eğer birgün bu duruma düşersem, bil ki kendime olan güvenimi kaybetmişimdir.
Ne kendime ne de karşımdaki kişiye güveniyorsa bir ilişki yaşamam. Kesinlikle karşıyım böyle şeylere.
Çocukluk bu, zaman kaybı. Tek hesapla zorluk yaşanırken fake hesapla uğraşmak, buna kafa yormak ciddi uğraş ve zaman kaybı diye düşünüyorum
Seviyemi yerlere düşüremem. N’apıyorsam kendi kimliğimle yaparım. Bazı korkak erkeklerden daha adam olduğum doğrudur.😝
Hiç sevgilim olmadığı için gerek duymadım. Sevgilim olsa da zaten böyle birşeye gerek duymam eğer ki; benim sevgilim olmuşsa güvenimi kazanmıştır...
Hayır, açmadım. Eğer bitirmişsem içimde takip etmem. Ne hali varsa görsün. Kimle ne yapıyorsa yapsın. Beni ilgilendirmez
yapmam eğer yaparsam biliyorum ki ondan tiksineceğim herhangi bi şey bulurum çünkü o yüzden aklımı bulandırmaya gerek yok
Bu fake hesap açıp stalk takip gibi şeyleri yapanlar kadar komik insanlar yok... Hallerine gülüyorum valla... :D
Boş işler. Bu kadar güvensiz ve baskıcı biri ile sevgili olmak mı? Kalsın.
Hayır ne gerek var güven yoksa devam etmenin anlamı da yok.
Ben yapmadım. O duruma gelecek olsam kendimi manyak etmem ayrılırım biter gider
Açmadım. Bir güvensizlik problemi varsa ayrılmak en doğrusu.
Açtım yanlışlıkla gönderisini beğendim ve bana mesaj attı zaten ben olduğumu çaktı başta cncn
Yapmadım. Güvenmiyorsa hiç sevgili olmamak en güzeli diye düşünüyorum.
Yapmadım ama ayrıldıktan sonra fake hesaptan baktım
açtim ya boyle seyleri severim genelde de istediğimi alirim 😄
Itiraf hesabi acip oradan takipci kastiktan sonra sayfadan istek atip oradan konusmaya baslayip orijinal hesabim bu diye actigim fake hesaptan 3 yil kadar konusmuslugum bile var 🤣
Evet. Ve onu denediğimde doğru kişi olmadığını da öğrendim.
Açmadım açmayıda düşünmedim. Defteri kapatacaksın arkadaş o iş bitti ise
Bir kere yapmistim. Hatta fake hesaptan denemistim aldatacak mi diye. Ama hic yuz vermemisti
isim olmaz öyle seylerle ne takip edecem bırakmışım zaten
Böyle şeyler bana göre değil. Varsa yamuğu zaten cıkar ortaya.
Hayır. Takip etmek isteyeceğim kadar şüphelerle doluysa içim hayatımdaki yerini sorgularım.
Hayır açmadım ben fake fukeyle uğraşamam ciddi adamimdir.
Hayır yapmadım , sevgilim beni takip etsin ne uğraşcam..
webpostegro diye bir site var dı oradan çok takip ettim
Hayır, buna gerek duymadım.
yaptimm bir tek sevgilim icin degil tanidiklarimida ifsaladim ahdhhd
Her sevgilimi takip için fake hesap açıp onları test etmek için mesaj bile yazıyorum
Güvenmediğin insansa eğer böyle bir şey yaparsın güven olduktan sonra bu arayışlara girmez insan ben hiç yapmadım.
Bu tamamen güvensizlik zaten. Güven yoksa ilişkide yapmayın derim. Güvenilmiycek bi erkekse zaten uzak durun. O kişiden bi bok olmaz.
Hayır yapmadım. Heyy biri senin profili kullanıyor
Hallettim teşekkürler 😇
Prıfil resmi çalındığın da ne diye şikayet ediyorsun
Başıma gelirse bende öyle yapıyım
Başka bir sorundu benimkisi ben hesaba erisemedim
evet evlendiğini gördüm Allah mutlu mesut etsin diyip geçtim
Sevgili değil ama begendigim bir çocuğu takip için açmıştım
açtım ama takip etmedim arkadaşlarımdan öğreniyorum
Var ama ondan beklemedigim seyleri ögrenirim diye cesaret edemedim. Erkek somucta guven olmaz hic birine
Açmadım reelde sordum sadece
Hayır hiç öyle şeylerle uğraşmam
Fake hesap açıp takip etmekle işm olmaz
Hiç bir şekilde fake olmadım
Hayır, açmam. Özgüvensiz ve ezik bir hareket
hiç bir zaman öylesi hallere burunmedim
Hiç sevgilim olmadı...
Çok şükür psikopatlığım o mertebeye erişmedi.
Hep güvendim ve güvenim suistimal edildi.
Güvendiğim için sıkıntı tinee
Hiç sevgilim olmadı ki
erkekler yapmaz kadınlar yapar
Açtım yazdım da ama o bu oyunlara gelmedi 😊
Hayır, böyle şeyler beni yorar. Uğraşamam pek.
Hayır açmadım gerek duymuyorum böyle şeylere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?