Eşim bana çok tatlısın diyor beni ciddiye alsın istiyorum?

Aslında bazı anlarda çok tatlısın deyip bana sarılması hoşuma gidiyor ama çocuk gibi davranmasını sevmiyorum bugün de çok iyi değildim biraz üsüttum ay sen hasta mı oldun yat dinlen biraz falan diyor bana çocuğu gibi değil kocası gibi davranmasını istiyorum çok tatlısın densin tabi ama ben diyeyim ona sarılayım bunu istiyorum arkadaşıma anlatıyorum abi seni ciddiye almıyor gözü başkasına kayabilir benden demesi diyor bunu istemem napmalıyım beni artık çocuk olarak görmesin?
Eşim bana çok tatlısın diyor beni ciddiye alsın istiyorum?
Cevapla