Sevgilisi/nisanlisi/esi yönetmeyi seven insanlara sorum: iliskiniz nasıl yürüyor boyle yönetmeyi seven kisilerle?

3 yıldır biriyle birlikteyiz fakat artık farkına varıyorum ki çok çok yönetmeyi seviyor herseyi, gelecegi konusunca bile çok hemen 'ben yaparım' gibi laflar ediyor.
O yönetilmeyi degil ama yönetmeyi seven bir insan. Illa kotu diye degil ama zorlanırım diye korkuyorum? Sizde nasıl ve ne yapıyorsunuz, değişir mi?
Sevgilisi/nisanlisi/esi yönetmeyi seven insanlara sorum: iliskiniz nasıl yürüyor boyle yönetmeyi seven kisilerle?
Cevapla