Niye bazi kızlar güzel oldukları halde sevgili bulmaz?

Yok kendimi beğenmiş falan değilim ama herkes bana çok güzelsin falan diyor, hep okulda çok çalışkan biriydim, çok neşeli bir insanım da ama şimdiye kadar iki erkekle buluştum, biri ben ilişiki falan aramıyorum dedi öbürü de bana çok zorsun dedi sonra bahaneler arayıp bitirdi flört aşamasını
sizce niye böyle neyi yanlış yapıyorum ben ya 25 yaşıma girdim şimdisiyle kadar sevgilim olmadı
Niye bazi kızlar güzel oldukları halde sevgili bulmaz?
Cevapla