Ayrıldıktan sonra bana aldıklarını kapısının önüne bırakmalıymyım?

Kötü bir ayrılık yaşadık bana etmediği küfür iftira kalmadı kafama vurdu canımı yaktı yolda beni rezil etti herkese bir sürü aldığı şeyler var ayıcık kutular elbise kazak vs hepsini toplayıp kapısının önüne atıyım mı sizce?
Ayrıldıktan sonra bana aldıklarını kapısının önüne bırakmalıymyım?
Cevapla