'Şu an konuşacak durumda değilim, biraz kendimi dinlemem ve yalnız kalmam gerek sana mutlaka geri dönerim. Kendi üzerine alınma lütfen, görüşürüz.' şeklinde basit ve dürüst bir cümle yeterli olacaktır.
Buna ne denli ihtiyaç duyduğumu çevremde ki herkes çok iyi bilir, ilişki içerisinde olduğum kişide zamanla beni tanıdıkça anlayacaktır zaten. Sürekli mesajlaşmak ya da konuşmak bir şeyleri hızlı tükettirdiği gibi çok olumlu etkileri olmuyor. Her iki tarafında kendine ait bir alanı olması gerektiği yönünde ki düşüncelerim fazla ağır basıyor. Bu bir kaç gün kadar uzum bir süreç değil tabii ki, günde belli bir saat olması gayet yeterli. Bunu düzgün bir şekilde izah ettiğimde anlayışla karşılayacak birisi olmalı zaten, aksi sıkıntılara yol açabilir...
Selamlar.. Valla ben doğrudan söylerim yalnız kalmak istediğimi.. Özgürlüğüne düşkün bir insanım ve yalnızlığı inanılmaz severim.. Benim hayatımdaki insan zaten bunu bilir ve buna göre hareket eder diye düşünüyorum.. Keyifli akşamlar..
Böyle bir şey olursa eğer karşı taraf bu ruh halinde olduğunu anlar ve sana müsamaha gösterir senin demene gerek yoktur bazen karşı taraf sesinden tavrından hatta bir mesajından bile anlar ben yalnız kalmaktan ziyade sevdiğimle olmayı tercih ederim kötü bir ruh halindeysem bile onunla iyileşmek isterim onun sevgisiyle ve ilgisiyle iyileşmek isterim
İnsan ne kadar severse sevsin her iki tarafin da kendine ait bir alani, kosesi olmali. Arada kendimizle bas basa kalmak da sevgi kadar ihtiyactir. Bu anlayis bastan yerlesmeli
Günümüzde bu mümkün değil, iyi hissetmiyorum yalnız kalmak istesem dersem hemen kavga çıkar, "beni sevmiyorsun, başka biri var, bensiz kalmak istiyorsan ayrıl" ve s gibi tripler