Kocamın beni dövmesi hoşuma gidiyor, sizce bu sapıklık mı?

22 yaşındayım 4 senedir evliyim kocam benim çocukluk aşkım aramızda 4 yaş var 8 senedir tanışıyoruz allaha şükür ki hiç ayrılmadık şimdiye kadar birbirimize sevgiyle ve sadakat ile çok bağlıyız ama bizim diğer evli çiftlerde olmayan bir şeyimiz var. bazen kocamla otururken sarılıp koklaşıyoruz bacaklarıma tokat atıyor benim hoşuma gidiyor sonrasında beni tokatlayarak dövüyor saçlarımı tutuyor hakaret ediyor ben ise ona aşkım kocacım falan diyorum biz seviyoruz. bu gece annem bacaklarımdaki morlukları görüp sordu dayak yiyorum sandı (yani istemsizce) bende ona dürüst oldum şok oldu bu sapıklık dedi doktora görünün dedi. ama biz eğleniyoruz bu sizce de sapıklık falan mı?
Kocamın beni dövmesi hoşuma gidiyor, sizce bu sapıklık mı?
Cevapla