Cok güvendiğin , yakın bir karşıcins arkadaşınla uyumak normal degil mi?

Dün çok yakın bir erkek arkadaşımla aynı yatakta uyuduk ve yanlış hiçbir şey de olmadı. Bunu bugün kız arkadaşlarımla paylaşınca demediklerini bırakmadılar. erkeklere güven olmazmis, kesin dokunmustur vs. Öyle bir şey olmadigina ve olmayacagina eminim sizce de bu düşünceler yanlış değil mi? Insan cinsiyeti farklı diye bir arkadaşına güvenemez mi?
Cok güvendiğin , yakın bir karşıcins arkadaşınla uyumak normal degil mi?
Cevapla