Eşim beni kırdığı zaman gönlümü almak için hiç uğraşmıyor artık?

Sevgiliyken nişanlıyken böyle bir insan değildi hatta üzerime haklıda haksızda olsam o kadar düşerdi ki yüzümü güldürene kadar uğraşırdı. Şimdi ben bir şey yapsam gönlünü alana kadar uğraşıyorum ama o yaptığında ben susunca trip atınca sessizliğe bürünüyor konuşmuyor gönlümü almak için uğraşmıyor tartışmaya girmeyide hiç sevmiyor tartışmamak içinde yapıyor olabilir ama bu durum beni o kadar yıpratıyor ki artık. Gece dönüp arkasını uyuyor ben saatlerce ağlıyorum. Ne yapıcam nasıl düzelticem daha 5 aylık evliyim şimdiden o kadar yoruldum ki. Çok canım yanıyor artık çok kırıyor bu durum beni
Eşim beni kırdığı zaman gönlümü almak için hiç uğraşmıyor artık?
Cevapla