Farkettiğim durum şu, erkekler aldatılınca hayatında hep o eski sevgilisine benzeyen yüzlerle sevgili olmaya başlıyor farklı yüzler olsa da evleneceği zaman muhakak aklına kazınan o kadına benzer biriyle evlenmeye karar vermiş oluyor bunu ünlülerin hayatında da bir çok çevrem de de görmüş durumdayım sanki bu adamlar aldatılınca bir daha iflah olmuyor. siz ne düşünüyorsunuz?
Erkekler neden eski sevgilisine benzeyen kadınla evlenmeyi ister?
NE hoştur ki. Kaybettiğini arar insan... Arar durur... Bir daha olmayacağına inanmak ister veya inandırılır... Farketmeli ki, hayat tercihlerimizden ibarettir. Seçtiğimizi yaşıyoruz aslında... Kimi ders alır... Ders çıkarır... Kimi ise, yaşasa da anlamaz... Tekrar, tekrar eder, aynı şeyler... Farkındalık önemlidir, bu sebeple. İnsan yaşamında tanıdığı insanlar kadar öğütülür. Kimi zaman artık tanımak dahi istemezsiniz.
İşte tam da o anlarda, sağlıklı düşünemediğimiz zamanlarda... Her şey bitti dediğimiz an' larda... Her yeri ruhunuzun gezmek istediği zamanlarda... Keyifli bir dost eli ararsınız... Sadece dinlemek... Derinlere gitmek... Konuşmadan anlaşmak istersiniz...
Asıl sorun bu araf sürecini derince anlamlandıramamak ta gizli... Belki de insan mayalanmasını, ruhuna kazımalı... ... .. . Bir bodrum parçasi ile vedalaşalım... Karar verdim rakıyı bırakacağım diyenler için armağanım olsun...
hiçbir fikrim yok doğrusu ama şeyden olabilir hoşlandığı şeyler genelde eski sevgilisinde olduğu gibidir , yeniden hoşlandığı kişidede aynı özellikler vardır
Ne demek nasil oluyor öyle saçmalık olur mu hiç kuzu 😃 Şu vardır; aynı tip benzer ozellikte olan kızlardan hoslaniyorlqrdir vs vs vs ben de öyleyim mesela; çirkin severim diyeyim sen anla 😜
Yani bir erkek bir kadını çok fazla sevmişse mutlaka ona benzeyen kadınlarla beraber olmaya başlıyor illaki bir özelliği benziyor belki yüzü belki tarzı bunu birçok ünlünün hayatında da görebilirsin
Hayır kuzum. O bahsettiğin evli erkeklerde (hepsinde değil elbet) olur genelde. Yani belki istisna diyelim. Çok aşağılayaci bir durum. Kişinin kendine saygısı yok demektir kendine yoksa karşı tarafa zaten olamaz ;))
Mesela kadın cok aşık olsada bu oluyor sevdigine kavusamadiysan baska adamda ona benzeyen bir özellik bulursan ona hislerin başlıyor zaten yüzü de benziyorsa evleniyorlar.
Bunlar bahane yok annesi gibi kadin arar yok babasi gibi erkek arar yani hep goz onunde olduklari hafizasina islemis bence kendi iradesi fikirleri karakteri uyustugu kisiyle olmali