İnstgramda takipleştigim daha konusmadıgım çok erkek var 50 60 tane falan onlara yazsammı acaba bir şekilde yazmayanlar var cünkü?

Yazdıktan sonra Umursamayanı da takipten cıkarıyım diyorum tanımıyorum cogunu ve boşa duruyor ve coguda polis asker ve takip edince bazı erkeklerde begensem bile onu anlaşsam bile takipten çıkarıyorlar
İnstgramda takipleştigim daha konusmadıgım çok erkek var 50 60 tane falan onlara yazsammı acaba bir şekilde yazmayanlar var cünkü?
Cevapla