Beni her gördüğünde gözlerini ayırmadan bakması abaza olduğunu mu gösterir?

Okulda birisi var. Beni her gördüğünde gözlerini ayırmadan bakıyo sırıtıyo fakat konuşmaya gelmiyo. Sizce böyle birinden uzak mı durmak gerek (çünkü genelde utangaç bakış atanlar iyidir diye algı var) yoksa tanışmalı mıyım?
Beni her gördüğünde gözlerini ayırmadan bakması abaza olduğunu mu gösterir?
Cevapla