Beni ben ettiler, çok iç açıcı şeyler yaşadığımı söyleyemem fakat her biri ayrı bir tecrübe ve ders oldu benim için. Bundan sonra ki yaşantımda daha dikkatli olmaya çalışıyorum, elbet tekrar hata yapacağım, yapıyorumda. Deneyip yanılacağım fakat böyle böyle buluyorum yolumu bir şekilde, bulamasam dahi şekillendirebiliyorum çünkü yönümü biliyorum...
İnsan hayatı boyunca sever aşık olur hocam.. Kimi seni sen eder kimide seni senden eder.. Kimi koca bir ders olur kimisi Koca bir pişmanlık olur.. İyide hatırlanır kötüde ama dünyada iyilik varken kötü hatırlanmak çabası nedendir bilinmez.. Her insan başka bir şey katar sana kimi güzellik sevgi aşk heyecan.. Kimisi de nefret öfke kızgınlık Katar.. Ama hepsi birleşince koca bir ders olur bize iyisiyle kötüsüyle acısıyla tatlısıyla.. Her ne olursa olsun biz kendimizden hiç bir şey kaybetmeyelim. Olduğumuz gibi devam edelim yolumuza.. İyi geceler
Hayatıma giren ne beni benden etti nede beni ben etti. Ama sanırım kendisi kendinden geçti. Benden GiZLi hesaplarda yeni avlar peşinde. Benden sonra meydana çıkmak yürek isterdi tabi.😀