Arkadaşlar Bi konu paylaşmak istiyorum fikrinizi alayım lütfen mantıklı cevaplar verin öylesine açtım hesabı salladım?

Ben 3 yıldır birisiyle konuşuyorum buna çok aşık oldum her ilişki de olduğu gibi çok küsüp barıştık o bana yazdı ben de ona en sonunda engelledi tamamen ve ben çok ağlamıştım telegramdan yazdım yine buna konuştuk numaramı bile eklemiş fakat 1 kere bile telefonda konuşmadık hal hatır sorar mesaj atardı son zamanlarda biz kamera d görüştükten sonra son görülmeyi kapattı ve mesaj atamıyor birseyler yazdım görüşelim buluşalım olmuyor böyle uzaktan diye o ilk basta görüşelim demişti 1 saatlik yol için onca yol gelinir mi dedi ben annem den izin istedim uzun istediğim halde ona yazdım görüşelim bak rahatız yazdıklarımı görmüyor hemen sks yazıyor azıyo kendini rahatlatıyor kayboluyor ortadan gerçekten sevseydi 1 saatlik yol için bile gelirdi ben onunla buluşmak istiyorum ama bunu bile yapmadık henüz ona ciddi ciddi gelmesi gerektiğini yazdım yoksa ben kendimi yormak istemiyorum daha fazla ben aşık oldum fakat ask ta bazen hiç biseymis değer kıymet bilmek önemli ama işte sevdiğim için onu bırakamıyorum hiç ona karşı hislerim çok başka oda biliyor bunu onun yüzünden çok hasta oluyorum Ağlıyorum sürekli degerlerimde düştü üzüntüden sizce arkadaşlar niye böyle yapıyor sevdiğimi biliyor bana da diyor seni seviyorum diye ama görüşmüyoruz 1 kere gorussekte karar versek herkes yoluna baksa ben ne yapacağım şimdi bilmiyorum gerçekten psikolojim yerinde değil öylesine açtım bu hesabı bu arada fikir almak için?
Arkadaşlar Bi konu paylaşmak istiyorum fikrinizi alayım lütfen mantıklı cevaplar verin öylesine açtım hesabı salladım?
Cevapla