Bir erkekle bir kızın sadece çok yakın arkadaş olması neden bu kadar göze batıyor?

Benim en yakın arkadaşım erkek sürekli birlikteyiz ama sadece arkadaşız. Bugün bneim yanımdan gitti diye ay ayrıldınız mı siz falan demeye başladılar. Sürekli shipliyorlar böyle sinir bozucu. Sonra arkadaşıma kuşun kalkıyor di mi yan yana gelince diye sorular allahm ya.
Bir erkekle bir kızın sadece çok yakın arkadaş olması neden bu kadar göze batıyor?
Cevapla