Kocamla 4 ay ayrı kaldık aramızda maddi manevi geçimsizlik vardı. Tam barıştık derken ayrıyken başkasını bulmuş. Tekrar ayrılayım mı?

Hatta beraberken başlamış kadınla sohbete, ayrı kalınca hepten yoğunlaşmış. Sabah akşam diyalog, gezme tozmalar falan. Kadın aradı anlattı. Dedi boşanıyorum seninle ciddiyim diye kandırdı şimdi de her yerden engelledi dedi. Kocam diyor başkasıyla olunca senin değerini anladım ve senden başkası lazım değilmiş dedi. Şaka gibi. Tekrar ayrılmak istiyorum. Haksız mıyım?
Kocamla 4 ay ayrı kaldık aramızda maddi manevi geçimsizlik vardı. Tam barıştık derken ayrıyken başkasını bulmuş. Tekrar ayrılayım mı?
Cevapla