Geç kaldığın birisine artık ne yaparsan yap yetişemez misin?

Geç kaldığın birisine artık ne yaparsan yap yetişemez misin?

Çok geç kaldın..

Ne ben eski benim ne sen eski sen..
Artık iki tatlı söze karnım tok benim..
Senin önüne de dünyaları sersen doymazsın..
Bizden bir halt olmaz artık..
Geç kaldık birbirimize
Anlamsız bir ısrar içerisine girme..
Yeniden umut aşılama artık..
Geç bizim için

Bazen duygusal anlamsa bir şeyler hissettiğin birisine karşı yeteri kadar ilgi ve alakalı olamayabilirsin.. ya da o an senin adına uygun bir an yoktur ve bu durumu o an için ertelersin ya da o an güzel başlayan şey öyle yarım kalır
,
Beklemediğin bir anda yeniden başlama kıvılcımı gördüğün an atladığında yeniden bu ilişkiye ve dahası mutlu olmak için hazırken ve birisini mutlu etmeyi arzuluyorken artık onun senin gibi olmadığını ya da o anki gibi sana sıcak olmadığını fark ettiğin de

Sırf istediğin için bir çaba içerisine girer misin yoksa vaz mı geçersin?
#DengesizBirAdam
Geç kaldığın birisine artık ne yaparsan yap yetişemez misin?
Cevapla