Birine sarılıp saatlerce ağlamaya ihtiyacım var. Neden mutsuzuz?

Birine sarılıp saatlerce ağlamaya o kadar ihtiyacım var ki. Sevmeye sevilmeye o kadar açım ki napıcam ben ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu kimseyle paylasamadigim icin buraya paylaşmak istedim. İlla sonuna kadar açıklamak gerekiyor. Çünkü bir kadin bu saatte birine sarilmak istiyorum demisse o azmıstır başka secenek yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Suana kadar hic kimseye biseyimi paylasmadigim icin o kadar doluyum ki anlatamam size. 3 yıl önce babamı kaybettim ve 1 Allah'ın kulu ailem de dahil nasılsın diye sormadı. Basimi oksamadı. Ben sadece biri bana sarılsın ve doya doya aglayayim istedim. Babamın vefatında acimi yasayamadigim icin aglayamadigim icin hala icim kaldı. Artık kaldıramıyorum.
Birine sarılıp saatlerce ağlamaya ihtiyacım var. Neden mutsuzuz?
Cevapla