Selamlar.. Benim yıllar önce başıma gelen bir olaydı.. Yeni tanıştığım biri bana dövmelerimi sildirmemin mümkün olup olmadığını sormuştu.. Cevabım biraz sert olmuştu.. 😂 Peki senin hayatındaki insan senden böyle bir talepte bulunabilir mi? Keyifli geceler.. 🧛🏻♀️🥂
Dövmem yok ama severek yaptırdığım bir dövmem olsaydı sildirmezdim sanırım. Hele de yeni tanıştığım biri için asla sildirmezdim. Ciddi düşündüğüm biri olsaydı bilemiyorum belki sildirebilirdim. O konuda net olamıyorum. Alt tarafı bir dövme aslında. Fakat bir yandan da birilerini olduğu gibi kabullenmeyi öğrenmeliler diyorum...
Şu ana kadar hayatımda hiç o anlamda bir insan olmadı , ama olsaydı ve dövmelerimi sildirmemi isteseydi " ... alırsın " derdim. Ben bu konuda babamın , annemin sözünü dinlememiş biriyim ; hayatımdaki saçma sapan birinin sözüyle asla hareket etmem.
Dövmem yok küçük ve tatlı oldu mu dert etmem Büyük dövmeler kadınlarda itici duruyor, ama sildirmek yerine kalmasını tercih ederim sildiren çok arkadaşım oldu kötü bi iz bırakıyor
Dövmem yok üstelik hiç sevmem ancak bence kişi sevdiğini değiştirmeye çalışmamalı onu nasılken sevdiyse öyle devam etmeli. Dövmesi aşık olma aşamasında sorun olmadıysa sonrasında da sorun olmamalı
Dövmem yok. Eğer günah olmasaydı yapardım. Yapıp ve sevdiğim kadın sil derse, silmezdim o acıyı yaşamak istemiyorum ve iz kalmasını da istemiyorum. Yani sildirmezdim
Ben de dövme sevmeyen bir insanım ama böyle bir durum varken gidip dövmesi olan biriyle birlikte olmam bu sayede ondan sildirmesini de istememiş olurum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayir sildirmem ben dövme hastasiyim o sevmese bile bana saygı göstermek ve bişey dememek zorunda
Açıkçası dövmenin maddi değerinden çok manevi değeri benim için önemli. Şuanki dövmemin manevi değeri çok önemli bu yüzden benden isteseler sildirmem:)
Neden istediğine bağlı. Vücudumda eski erkek karadaşlarımdan biriyle ilgili bir dövme yoksa (ki asla yapmayacağım bir şeydir bu) karışması yanlış bence. Benim vücudum benim kararım sonuçta.