AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Biriniz de çalışıp ben zengin olayım demez ha, hep hazıra kon.
Evet bu neden seni rahatsız ediyor
Çünkü ben de bir kadınım ya hani türümün bu kadar yatmayı, hazıra konmayı sevmesi tabii ki de beni rahatsız ediyor. Ayakların üzerinde durmak varken, muhtaç olmak... Sonra da kimseden acıma beklemeyin. Kendi kararlarınız.
Evet ben hazıra konmayi severim çalışıp yipranmak istemiyorum erkek yıprandım bana da yedirsin
Çalışmak insanı yıpratmaz, sevdiği bir işe ömrünü adar insan ve bundan zevk alır. Şahsen ben çalışacağım ve x kişisi çalışmadan benim paramı kullanacak. Asla izin vermem, bir kuruş bile kullanamaz. Ha çalışıyordur ama maddi eksiklikleri vardır, orası ayrı. Para vermem için geçerli bir sebep söylesin, istediğinin 10 katını bile veririm.
Erkek kadına bakmakla yükümlü kadın değil
Yoğ, ikisi de birbirine bakmakla yükümlü değil. Elin-ayağın & iraden varsa kendine bakabilirsin. Bir erkeğe veya kadına ihtiyacın yok. Özellikle teknoloji çağında evinde internet olup da mesleği olmayan biri varsa hiç kimse ona bakmakla yükümlü değil.
İslâm dinine inanıyorum ve Allah böyle diyorsa böyledir
Ben dinini sormadım. Yaratıcı hiçbir dinde kadın yatsın, erkek çalışsın demez. Bakmakla yükümlü olmak ayrı şey. Çok ayrı hem de. Mesela anne-baba kişinin doğuştan beri bakmakla yükümlü olduğu kişilerdir hatta bu yüzden zekat verilmez. Ancak din demez ki anne-baba yatsın çocuk çalışsın. Bakmakla yükümlüsün der, çalışmakla değil.
Madem inanıyorsun gel evlenelim ozaman banada dinimize göre 4 5 kadınla evlenme hakkım var zenginim nede olsa bakabilirim hepsine hepinizle ayrı ayrı kabul edecekmisin
Peki burnu düzgün değilse zengin olduğu için kolaylıkla yaptırabilir, bu dinen caiz midir hocam 😅
Nein
Doğuştan olmalı, doğru
burnu düzgün ne laaka anlamadımki hayırdır pazardan karpuzmu alıyosun önce insan olsun diycen
Herkes insan
herkes insan degil maalesef insanlar okadar kötülesiyoki insanlgıın unutyolar o yüzden düzgin biri olsa yeterli
İnsan herkes insan
taömam öyle olsun
Paket mi olsun burada mi yersiniz🤭🤭
Lezzetli olsun hep yerim
Çikolata sosu da olsun mu
Yok şekerli sevmem
Siparişiniz hazir olunca haber veririz 🤣
Üstüne kimyon da olsun mu apla
Alerjik var
Az esmer olmaz mı bir kaç ton esneyemez misin?
Hayır
La sen fakirdin dün bir günde piyango mu vurdu sana
Ben kendimi mi dedim ben size bakar mıyım ya 🤣 sen nerden çıktın ya 🤦♂️
Lan dün yok zengin yok fakirli bir şey sormurmuştun saçma sapan
Sormuştum, sen oradaki gizli kişisin o zaman 🤣🤣 bir şey dedin ben de ne demezsin yazdım maddiyatla alakalı, sizden korkulur adamı yalancı çıkarırsınız👏
Çıkarırım kork benden öcüyüm ben
Belli belli
Kesin bu soruyu soran da sensin 50 dolar bahse girerim
Böhhhh
@Enkötühalim18 özele
Burunla paradan kaybettik :)
#Vesselam
Burun hassas noktam
Allah yaratmış yapacak bir şey yok.. :)
Allah yaratmış kurban olurum ona ama ve lakin bende güzel burunlu erkeklere zaafım var birde beyaz tenli gamzeli olursa kalbim o kisinindir
İnşallah istediğin gibi birini bulursun :) olmayacak bir şey değil
Dimi çünkü kızım güzel olsun tek benim genlerle olmaz
:))
Dine önem veriyorsan parayla işin ne?
Elektrik faturası doğal gaz faturası çocuk için bez okul mutfak düğün dernek nasıl olacak fotosentez ile mi olacak
Bunları ödemek için zengin mi olmak lazım? Herkes nasıl ödüyorsa öyle ödersiniz.
Bu dünyada zenginlik arıyorsan eğer o kadar inançlı değilsin. Boşuna inançlı arama. İnançlıysanda zenginlik arama. Geçinebilecek kadar kazanan erkek yeter.
Sözlerinde tutarsızlık var
Yoo parasız olmaz para olacak ki erkeğe katlanilsin fakir parayı bulunca karı değişiyor zengin ise aldatıyor barinparasinolsunda başka kadınlara baktiginda kör taklidi yapayım her şeyin bedeli var
Dindar insanların zihniyetleri her zaman midemi bulandırmıştır.
Yoo erkek zihniyeti aynı dinle alakası yok
Düşüncelerin de bilgi birikimin kadar sığ.
Yoo gerçek bunlar
Senin gerçeklerin.
Ne kadar kötü bir ortamda büyüdüysen ve yetişdiysen artık, bunları gerçek sanıyorsun. Dışarda kocaman bir dünya var. Yobaz insanların dünya görüşlerini benimseme bence.
Anladım maddi zorluğun var ama sırf kızlar zengin istedi diye de dini kötüleme
Maddi zorluğum yok. Hatta maddi durumum türkiye standartlarında iyi sayılır.
Eee o zaman neden sürekli buradasin
Dini kötülemiyorum , dinler genelde sanılandan kötü. Araştırırsan sende bunun nedenini öğrenebilirsin. Arapca 2 dua ezberleyip sağdan soldan duyma bilgilerle yaşamayı bırakınca anlarsın dediğimi.
Boş vaktimde sitede dolaşıyorum. Diğer sosyal medyaları pek sevmiyorum.
Munafik misin kâfir misin anlamadım benim inançlarına karışma kendine yasa
Ateistim.
O zaman inancsizligin huzursuzluga hüküm giymiş
İnançsal olarak gayet huzurluyum. Böyle oldukça mutluyum.
İnanç yok ne huzuru
Asıl huzur bu djjsksks Mantıksız bir şeye inanmak için kendimi kasmıyorum. Bilimle çelişip çelişip kendimi sorgulamıyorum. Olmayan bir dünya için çalışmıyorum. Var olmayan bir tanrıya tapınarak vaktimi öldürmüyorum. Vs vs. Gayet huzurluyum.
Değilsin bundan eminim
Sen huzurlu olmamamı istiyorsun, olay sadece bu. Huzurlu olup olmadığımı benden iyi bilecek halin yok 🙄
Senin ruh halin çok kötü gerçi uzak düşse hemen Allah Ekber dersin
Shjsjsbs tüm dindarlar buna inanıyor galiba. Düşen uçakta ateist olmazmış. Hahahahahha çok komik.
https://youtu.be/g-2G_OD-QwE
Virüslü kabede dindar olmaz bdjsmdjsj
Bunları izleyerek inanmayacak ahiretini mahvediyor dün hayalhanem izle sana bilimle ispatlayacak
İzledim. Bilimle ilgisi yok o kanalın. O kanalda bilim diye anlattıkları şeylerden fazlasını orta okuldayken biliyordum. Hatta bilime tepki olarak açılmış , parody bir kanal bile olabilir.
Yanılıyorsun kardeş
Yanılacak biri değilim. Gayet güzel araştırdım. Hiç tereddütüm bile yok.
Emin misin yüzeysel bakiyorsun dilerim Allah seni ıslah ederse görürsün
Olmayan biri beni ıslah edemez. Boşuna dileme bence.
Onlara karşılık sende ne var?
Tanıdıkça anlar
Kinder supris yumurtayim diyorsun :) önce alüminyum folyo sonra çikolata sonra plastik kutu sonrasında suprissss...
Sonra bir soru nasıl bir insan zengindir sende?
Parası olan hiç düşünmeden istediğinin fiyatına bakmadan alabilen
Sen daha çok ararsın hem iki kuruş olacak hem sofer yani olacak bil şans ufaklik.
Eee?
KS de senin bulacağin elin seviyor gerdeğe girenlerdir... Sende yerden bitme tıfıl fıçı gibi a sosyal evden bakakla gidemeyen bir tip sezdim byeee
Anladım paran yok bunda benim suçum ne çok zenginsen burada işin ne
Sen çirkin şişko pigme. olmaya devam et aç tavuk misali hadi darı ambarına fdfdfd...
Şişko değilim bu bir şey söyledim demek ki yaran var gocundun yaş kaç konuşma seviyesine bak
İlk önce kendinize bakın. :)
Guzelkm
Tm..
Üstüne fıstık da olsun mu veya ceviz
Yaşın gerçek mi? ondan mı dindar istiyorsunuz?
Dindar 1.65 zengin olsa olurmuydu 🤔
Nein kisa sevmem
varsa öyle biri bi tane de bana ayır
Erkekler arkadan vermeye razi
gözlerimi kaparım vazifemi yaparım
Başımıza taş yagacak
ya bi sus burada zengin koca peşindesin hala yağmadıysa daha yağmaz
Benim zengin koca aramam İslam'da haram değil ama Hz kurun kavminin helak sebebi brlli
sen eğer islama göre arıyorsan sadece helalinden kazanıyor mu ona bakacaksın zengin dindar yakışıklı falan girmeyeceksin oralara niyetin dünya mı ahiret mi ona karar ver söylediğine gelince ben dalgasına yazdım yoksa heteroseksüelim
Ben her iki dünyayı istiyorum
öyle olmuyor maalesef dünya hevesi olanın ahireti kazanması kolay olmuyor neden zengin koca istiyorsun rızkından şüphen mi var
Zengin olursan ahiretide kazanırsın fakir olursan isyana düşersin
ya bi saçmalama öyle bi şey yok parayla cenneti mi satın alacaksın
Paran olsa ihtiyaç sahiplerine yardım edersin yedirirsin icirirsin giydirirsin
paran yoksa yaptığın ibadetlerin hayır hasenatlarını gönderirsin illa parayla ibadet yapılmıyor parayla satın alınan cehennem cennet değil
Senin gibi düşünmüyorum
saygı duyuyorum 🤷♂️
Sen dindar, sadık, güzel, zeki, minyon musun peki?
Aa alıcı çıktı
@Enkötühalim18 foto atması lazım baktın kapkara cikti
Kanka ne diyon Allah için anlamadım çok mu tipsizmiş gelecekteki enişte
Öyle olmasam niye karşılık vereyim?
Vay be bir ben şu sitede prensimi bulamadım ya
Haha zenfn kısmı olmadı
Neden
burada zengn olmk ıcn oc olmk lazm o da bzde yok
Neden ki
Hll sut emdgmz ıcn
Tembellik
Ordq dur kımse bana tembel dıyemez hak ertfmı kaznaamjkrm
Tamam
Siz kendinizi ne sanıyorsunuz ya
Kâinat güzeli
Tipik tc kızı işte
Tamam sakin başkan
Evet
@Enkötühalim18 haksız mıyım kral
Değilsin başkan ama bunları bırak takma kafanı yorma başkan
@Enkötühalim18 hayır takmıyorum ki zaten 😄 kendini beğenmişlik sendromu işte:D
Aynen ne demiş Robert Hatemo senden çok var onun için kasma boş ver hah zaten kasmıyormuşsun başkann
@Enkötühalim18 sen baya eğlenceli birine benziyosun:D
Eğlenceli biri olmasam burada ne işim var başkan hayır burdan goygoy yapmaya çalışıyorum anlayanda yok en sonunda siteyi terk edeceğim galiba
@Enkötühalim18 hahaha doğru. Kafa dengi insan toplasan 3-5 kişidir
Aynen ya kimse goy goy havasında değil bu sitede
@Enkötühalim18 goygoyculardan biri benim kanka
Oo kanka hangi katagoride goygoy yapıyorsun sen
@Enkötühalim18 aşk ilişkileri, cinsel yaşam genellikle. Ama hepsinde yapıyorum 😅
Haha bende yapıyorum bir de bu aşk ilişkilerinde hep aynı kişiler soruyor hep ya biri dişçisine takmış yok biri anlatıyor bir kız var yazayım mı kdndmf
@Enkötühalim18 hahaha aynen. Çoğu da troll zaten. Bizim millet de gerçek sanıp cevap veriyor ya ona bitiyorum djdjdj
Yok lan bazıları gerçek bence onların
@Enkötühalim18 özele gidin sizden bildirim almak istemiyorum
Tamam başkan sakin
@Enkötühalim18 bazıları ama genelde hepsi troll nerdeyse
Engelle o zaman birader 😄
Sen mi istek attın bana ben bir istek kabul ettim de umarım sensindir
Özele gidin
Aa çocukla çocuk olma lütfen
@Enkötühalim18 hayır ben atmadım
@Enkötühalim18 Dimi ama sbsjs
Aynen lan biri bana istek attı bende sen sanıp istek attım adam bana nasılsın isye yazdı dkmdmfmf
@Enkötühalim18 adam krizi fırsata çevirmiş hahajaaj
Aynen jfkfkkt bir de beni nerden buldu acaba diğer sorun burada işte kdmfm
buruna neden bu kadar takildin?
Takıntım var koca burunlu olmamalı esegin zikigibi
esek ziki nerde gördün
Köyde
iyi ciftlesiyorlar ama dimi
bazen izliyorum onlari da 🤗
Kombo yapmış arkadaş :)
Zengini buldun da bi de tip mi arıyon
Evet
Bulursan bana da söyle
Burada oldukça fazla
Almanya'da olur mu
Yasin büyük olmaz
37 cokmu
Yedi yaş var aslen nerelisin
Xpr yeterli değil.. yeniyim burada yazamıyorum sana gizliden çık... yukari gel
burada yaz
Üzgünüm özel bilgileri burada veremem
Tamam bye
burnu buyuk olmami
ASLA!!
niye yaa 😆
Kızım olacak kişi güzel olmali
e tamam sen güzelmisin😀
Evet süt gibi beyazım badem gözlüyüm kumral saciyim cillerim var kadınsı vücudum var
yas kac
Otuz
tamam kahveyi nezamn iciyorz😀
Nerelisin
aslen sivas ama İzmir'de senn
O zaman boş ver
neden
Kara olurlar kısa olurlar kıllı olurlar
😆kilsizim ya
Eminim öyledir
öyle ya senin boyun kac😀
165
bende 178
Kisasin elendin
yok artik
Evet
vaybeee
Buyrun
Vücut açan kriterime uygun değildir
Giyinirim🙄
Kaybettin
Kazanmak için çabalasam
hemide zengin
Ankara çinçinde var 🤣🤣🤣🤣çok zor bulman
Bulamazsın.
Çok bulursun dindar
Saman pazarında dolu
Rüyanda
Camii den