Sevgilimle 8 yıldır uzaktan ilişki yürütüyoruz Benden 4 yaş büyük. Kendisi 185 ben 155im. Bu hafta yanıma geldi?

Sevgilimle 8 yıldır uzaktan ilişki yürütüyoruz. Benden 4 yaş büyük. Kendisi 185 ben 155 im. O işi dolayısıyla bende okulum dolayısıyla yan yana gelemedik hiç 8 yıl boyunca. 8 yıl aradan sonra yanıma geldi. 3 gün kaldı. Kalması için apart tuttuk. İlk gün apartta Elimi tuttu , sımsıkı sarıldı. elini ve kulağını kalbime doğru koyup dinlemeye hissetmeye çalıştı. Keza benim elimi göğsüne tuttu , kalbini hissetmem için , hafif boynumdan öptü. İkinci gün dudak yanak bitiminden öptükten sonra dudağımdan öpmeye başladı , başta utandığımdan ötürü karşılık veremedim daha sonrasında karşılık vermeye başladım. Öpüşürken ben kendimi geri çekmediğim sürece dudaklarımı asla bırakmıyordu. Sarılırken kemiklerimi kırarcasına sımsıkı kendine bastırıyordu. Oturarak sarıldığımızda bacağımı bacağının üstüne koyuyordu? Bunu yapmasının sebebi nedir çözemedim? Daha sonrasında yatakta sarılmaya, yanağımdan , dudağımdan ve boynumdan öptü. Bu öpüşme mevzusu ve bacağını bacağıma koyma mevzusu aklımı kurcalıyor , beni arzuluyor mu? Yoksa çok sevdiği için 8 yılın verdiği özlemden dolayı mı?
Sevgilimle 8 yıldır uzaktan ilişki yürütüyoruz Benden 4 yaş büyük. Kendisi 185 ben 155im. Bu hafta yanıma geldi?
Cevapla