Dört yıllık ilişkim vardı, aldatıldığımı öğrendim. İlişkimizi saygıyla sonlandırdık fakat canım çok yanıyor, bunun acısı ne zaman geçer? (Sayfa 2)

Dört yıllık ilişkim vardı, aldatıldığımı öğrendim. İlişkimizi saygıyla sonlandırdık fakat canım çok yanıyor, bunun acısı ne zaman geçer?
Cevapla