Bana bi başkası var ve çiddi düşünüyorum hemde bana okadar çaba sarfettiğine rağmen iş yavaş yavaş çiddiye binicekti sonra bana bu sözleri dedi…arkadaşınada o kız hakkında yok be sadece takılıyorum, önce okulumu biriyim sonra bakırım demiş
bir erkek niye böyle yapar
bir erkek niye böyle yapar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sebebini arama canim.. istemiuor demekki, sen de ona yol ver.. hemen baskasina bak.. akkini bir saniyr bile huzunlenip mesgul etme. degikse cok uzulursun
Verdim ama işte unutamıyorum ☹️
bir saniye bile dusunme... hemen baskasiyla yazis.. ama dikkatli ol tabi, heryer çakal dolu.. sadece kafa dagitmak icin. degilse kendini kapatirsan gereksiz yere kendini uzersin.
Keşke öyle güçlü olsam ve denedim birisiyle yazıştım ama olmadı o aklımdayken yapamadım 😂
guclu olmalisin.. hayata bir defa geliyoruz.. kimse icin uzulmey3 degmez.
Çünkü seninle ileriyi düşünmüyot. Hatta bence kimseyle düşünmüyr.
Anlamadım tek şey okdar şey anlattı kendisi bana ve ailesinin resimlerini attıyordu sürekli bilmiyorum seviyormuş gibiydi ama maalesef iyi bir oyuncuydu
Sevemediğini iddia edemem sevmden o kadar yıl geçirilmez bence. Oyun kısmı sen biraz daha ciddi bir insansan seni ilşkinin içinde tutmak için yapmıştır bence. Aile resimleri falan. Eğer aynı yerden bakmıyorsanız hayata farklı insanlarla devam edebilirsizniz. Böylece herkes mutlu olur.
Öyle yaptık zaten ayrıldık ama insanlar niye böyle yapar başkalarının kalbını hiçe sayar
Cevabın sorunun içinde aslında. İnsan evladı her şeyi yapacak kapasite de. Sen anlamazsın çünkü birine kıyamazsın ama başkaları için kolaydır. Bir söz vardır. Her şey insanlar için diye. Herkesin başına geliyor böyle şeyler inan bana. Kendini çok üzme yeter. Hayatta olduğumuz süre boyunca bakalım daha neler yaşayacağız.
Haklısın ama işte çok değer vermenin bedeliymiş böyle bırakılmak; gerçekten deniyorum ama unutamıyorum, aşk mı takıntı mı ego mu bilmiyorum ama 4 aydır olmuyor ☹️
4 ay çok uzun bir süre değil inan bana. Ben görmeyince nefes alamayacağımı düşündüğüm adamı unuttum. Şimdi sadece üzerine kusmak istiyorum. Zor evet biliyorum ama Allah koruyor seni belki de. Daha fazla üzülmek de vardı işin ucunda.
İnşallah bende senin gibi olurum, herkes hiç normal değilmiş gibi davranıyor bana nasıl unutmadın daha diye
Bakma öylesine ya. Herkes aynı değil ya. Onu diyenler ömürlerinde aşık olmuş mu acaba.
Galiba olmamışlar bende eskiden anlamazdım ama iyi bir ders almış oldum 😂
Sen ona adım atmadıysan uzak durduysan belki ya da amacı farkliydi...
Adım attımda ama net bireşey diyemedim şakasına dedim hep
Tam olay ne bilmiyorum ama ben yaşadım böyle olayı hep ciddiye almadım çünkü hiç ciddi yaklaşmasdi belki senin ki de o yüzdendir
Çoğu sever ciddi yaklaştıda ama açılmadı bende herseyi şakaya vurdum ama başkalarına açılabiliyor demekki
Yani Aynn acılan aciliyor sakaya virman niye belki de sana ciddi gelmedi tam adım atmamasindan yoksa baska bi şey mi bilemem
Vermemissin ya da yeteri kadar sevmemis
Ya kendisi bende temas konusunda çok dikkatliydi ve bilmiyorum çok seviyormuş gibi davranıyordu, demek ki iyi bir oyuncuydu
Elindekini yol vermek için
Niye ki? Kendisi benim ona ilgi verdiğimden fazla ilgi gösteriyordu
Bu işleri anlamak zor maalesef
Offf ☹️
Offf ya
Hahah ne oldu, üzülen ben
Yo sen daha iyilerine layıksın canım kendini hakir görme
Çok iyisin, teşekkürler
Allah gönlüne göre veriyor sadece 😇
İnşallah seninde ama demek gönlüm çok iyi değilmiş böyle bir şey karşıma çıkması ona alamet
Daha yolun başındasın 😊
Žikksel sorunlari vardır
Anlamadım…
Anlasan şasardim zaten
Çinsellik konusunu kast ediyorsan orada çok dikkatliydi hiç öyle bir yaklaşımda bulunmadı
O zaman gay demek ki
Hahah yok değil anlamadım tek şey bende okdar dikkatliydi ve şimdi yabancı bir kıza gitmiş zaten çiddi değilim demiş
Demek ki seni beğenmemiş
Yok kendini beğenmiş gibi olmasın ama çok beğeniyordu beni ve gittiği kız pek güzel değil
Seni niye zikmedi de onu zikti o zaman? Aklımda zikksell dönüşümler
Offf çünkü ben asla öyle birşeye izin vermem, çinsellik evlilikten sonra gelir benim için ama o bu konuları zaten hiç açmadı bende
Başkasına niye açıyor o zaman? Demek ki beğenmemiş seni alla alla
Bilmiyorum beni tanımadan öncede en iyi arkadaşına beni beğendiğini söylemişti ve İnan çevremdeki insanlar hepsi çok şaşırıyordu bizi yakıştıramıyorlardı ama bence zaten sorun dış güzelliği değildi
Valla o kadarını bilemem artık giden gitmiş zikilmiss ammjn davası olmaz demis eskiler. Kendine başka adamlar bulmaya bak