Bazen bir hareket , bir durum veya bir tepki sonucu bizi onun hakkında tekrar düşündürmeye iter. Bu arkadaşınız da olabilir sevgilinizde tanimaniza , sevmenize rağmen hangi hareketi sonrası onun hakkında tekrar düşünürsünüz?
Karşı cinsin hangi hareketi seni onun hakkında tekrar düşündürür?
birçok hareket var hepsini sayamam ama yine de söylemek gerekirse ortamlarda nasıl durduğuna bakarım. Sessiz sakin yeri geldiğinde konuşuyorsa o kişi problem yok ama dengesiz, her lafa atlayan muhabbeti boş bir insansa fazla samimi olmam. Sevgilim, arkadaşım ya da çevremdeki herhangi bir kişiyse dikkat ederim
Bunu bana yaptın ya... Sana artık diyebilecek hiçbir sözüm yok. Bana neler yaşattığının farkında bile değilsin. Tüm düzenim bozuldu. Şimdi ben de senden nefret ediyorum. Umarım beni, benim seni özlediğim gibi özlersin ve bana ulaşamazsın
Nur. Düşüncelerimi bilmiyorsun, duygularımı bilmiyorsun, yaşadıklarımı bilmiyorsun. Beni başkalarıyla da kıyaslama lütfen. Sana ne kadar anlatsam da aklındaki tanımlamadan asla vazgeçmeyeceksin, biliyorum. Kim bilir neler düşündün. Keşke sana yazmadığım o süreçte ve sonrasında sana karşı olan düşüncelerimi, duygularımı ve neler yaşadığımı hissedip görebilseydin. Keşke yaşadıklarımı bizzat yaşayabilseydin. Ancak o zaman beni anlayabilirdin çünkü. Ancak o zaman düşüncelerinde kendince betimlediğin benden vazgeçebilirdin...
@aLivingDead üzgünüm ama yazdıklarınızı bildirimleri bana geliyor ne olduğunu neden olduğunu bilmiyorum ama gerçekten ortada kırılmalar var ve karışmak istemiyorum ama sizin adınıza üzüldüm..
Düşüncelerimi ve hislerimi tam olarak analiz etmeden, başkalarına göre sınıflandırıp kendince yargıladın beni. Tabiri caizse 'o diğer erkeklere göre'. Buna hakkın var mıydı? Beni anlayamadığın halde, anladığını düşünerek vardığın yargıyla öylece hayatından çıkarmaya? Sana göre kesinlikle vardı. En çok da buna kırıldım. Çünkü ben bunu hak etmiyordum. Kırılmama şaşırıyor musun yoksa? Evet, kırıldım çünkü beni bu kadar çabuk silebildin. Hem de bana ait olamayan, benimle ilişkilendirdiğin ön yargılı düşüncelerinle. Ya nasıl olabilir? Sırf yazmadığım için seni umursamadığım ve değer vermediğim düşüncesini nasıl elde edebilirsin? Bu kadar basit mi gerçekten? Olmamalı. Lütfen olmasın... Söylediklerim bi' bahane gibi gelmemeli sana. Seni ikna etmeye çalışmıyorum, olanı söylüyorum ben. Ve bir şeylerin içimde ukte olarak kalmasından rahatsızlık duyuyorum. Anlaşılamamaktan, böyle güzel şekilde başlamış olan bir iletişimin, bi' çırpıda çöpe atılmasından. Bunu yapabiliyor olmanın acısını bir yana, sende kalan şeylerim vardı.. Almayı unuttuklarım. Ya da bana verdiklerin. Hepsi canımı yakıyor.
Doğru, kırgınım. Kendisine samimiyetimi ve içtenliğimi verdiğim kişinin beni anlayamamasına kırıldım. Konuştuğumuz süreç boyunca bana sürekli bi' şeyler katmış olan o kişinin, öyle olduğuna inandığı tek bir düşüncesine göre hareket ederek beni kolayca görmezden gelebiliyor olmasına kırıldım. Muhtemelen umurunda değil ancak, öncesinde benimle paylaştığı şarkıları, resimleri ve duygularımda bıraktığı sözleri; halen hepsi bende. Ben boş veremedim çünkü. Unut gitsin diyemedim. Çöp kurusuna atıp silmek, asla kolay görünen bir seçenek olmadı benim için. Sanırım en kötüsü de, asla beni anlamak istemeyeceğini hissetmek
Değer verip düşündüğün için teşekkür ederim. Ama elimden bir şey gelmiyor. Şu an istemiyor olsam da melankoli dolu bir denizde yüzüyor gibiyim. Cevap bile vermiyor... Onun için hiçbir anlam ifade etmiyorum, baksana. :( Onunla tek iletişimim bu yorumlar. Belki görür diye yazıyorum. Belki cevap vermek ister diye. Kendisini resmettiğim portreyi bitirdiğimde onu da burada paylaşacağım. Paylaşmak istiyorum çünkü. Görmesini istiyorum...
@aLivingDead anladım zor olsa gerek yanlış anlaşılmak bende az biliyorum yasa acını istediğin kadar üzül ama bir yerde bitirmen gerekiyor hayata böyle devam edemezsin demek ki birbirimiz için doğru insanlar değilsiniz yoksa gerçek aşk olsa elbet ne olursa olsun yine birlikte olursunuz
@daysofbeauty Saçma sapan kararlar da verme lütfen. Profil resmin ve açıklaman bu konuda çok canımı sıktı. Görünürde belli etmiyor olsam da merak ediyorum seni. Bunu söylemeden bitirmek istemedim geceyi. Nefret ediyorum desem de sanırım edemeyeceğim , her ne kadar umurunda olmasam da :/
@smeraldo21 Evet, biliyorum. Sanırım şu sıralar bazı doğrulardan ve gerçeklerden kaçıyorum. Ama hiç değilse bir süre umut etmeyi bırakmak istemiyorum. Ki zaten bu, zamanı geldiğinde de oldukça zor olacağa benziyor. Bilmiyorum, belki yazmak ister, belki konuşmak ister benimle. Bu yüzden bekleyeceğim
@aLivingDead Bi şarkı sözünden, profil resminden, bilmem neden rahatsız olan insan vaktinde durumumu belirttiğim halde umursamazlık yapıyorsa buna göre kararımı veririm. Senden hiç kimse özel ilgi, zaman, alaka, sevgi, istemedi. En azından arkadaşım olarak bir "Sağ mısın hâlâ?" diye sormanı beklemiştim. Benim açım da bu. Uzun uzun tartışılacak, üzerinde felsefi paragraflar, destanlar yazılacak bir şey yok. 🙂
Evet seni biliyorum 😆Benimnki annesi kızkardeşi ile olan iletişimi , çok boş konuşması ve acımasız olması ha birde sürekli cinsellik üzerine konuşmak istemesi..
Yoo dürüst güzel kalpli biri dedim çevresine ve ailesine saygı duyan dedim bunlar bence günümüzde bulunabilecek en zor özellikler birde cinsellik üzerine çok konuşmayan biri dedim herkes elendi 🤣🤣🤣🎉
En İyi Cevaplar