Cevap vermeden geçmeyin yardım lazım :(((( açılamıyorum yardım edin?

bi kız var aynı sınıftayız başlarda hiç umursamazdım şey yapmazdım sonradan onu beğenmeye başladım aşık oldum sürekli bakışlar atıyorum günaydın falan diyorum ama kız bana hiç bakmıyor ilgisi de pek yok ama en azından sonradan pişman olmıyım diye içimde kalmasın diye söyliyim diyorum ona sürekli yarın söylüycem diyorum kendime yemek arasında söyleyecektim bi kız geldi yanına söyleyemedim böyle aksilikler oldu ama bugün kimse yoktu mal gibi baktım sadece söylemedim bir şey çıkış ta normalde hep bi arkadaşıyla gider ama bugün tek başına gitti yanına gidebilirdim gitmedim özgüvenim var ama aptalmıyım neyim söyleyemiyorum şimdi sinirden çıldırıyorum en doğru an da niye söylemedim diye bir daha çıkışta tek başına döneceğini sanmıyorum nasıl yapsam kıza açılınca beni reddediceği kesin ama en azından belki umuduyla yaşıyorum en azından içimde kalmasın
Cevap vermeden geçmeyin yardım lazım :(((( açılamıyorum yardım edin?
Cevapla