Jilet yarası, lutfen yardim ediin :(

Genital bölgeme hep ağda yaptırırdım. Kuaför kararma yapabileceğini, bir sürejilet kullanmamı söyledi. Daha önce elime hiç jilet almamıştım bile. Resmen kestim kendimi. Pamukla falan kanı durdurdum şimdi ama doktora gitmeli miyim? Dikiş gerektirecek kadar kesmiş olabilir miyim? Ya da iz kalır mı? Çok canım yanıyor. Ciddi bir şey midir?
Jilet yarası, lutfen yardim ediin :(
Cevapla