Hoşlandığım çocuk konuşacaklarım var dedi düşünce ve duygularını anlatırken gece uykun var mı bir şey konuşmak istiyorum dedi. Bende hayır dedim dün gece konuşurken tam yazarken uyuya kalmışım. Birde görüldü atıp çıkmışım uyku semesi gece ben daha tek kelime yazmam eyvallah yazmış. dünden beri yazmıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar gülmeyin ciddi olan bir şey bu ya. Harbiden yazmıyor.
Birine tam teklif edecekken uyuya kalsa tepkiniz ne olur?
Erkekler kadınlar kadar irdelemez: demekki çok yorgundu der kaparım mevzuyu. He şakayla karışıkta sorardım bir daha uyuya kalacaksan konuşmayalım diye 😁
Ben sana dün 50 defa sordum uykun var mı diye sende hayır dediğin için bir sevinçle konuşmaya başladım ben düşüncelerimi anlatıp senin okuduğunu düşünürken sen görüldü attın ve çıktın bırak hoşlantıyı arkadaşın dahi olsam verdiğin değer ve saygı bumu? Senin insana saygın yok ki ilerideki ilişkimize olsun seninle konuşmak istemiyorum yazıp engelldi. :( :(
Şimdi yazdı.. Karşındakini canım yerine koymaktan vazgeç sen bu şekilde bırak sana değer vereni, karşındakine saygın olmadığı için en yakın arkadaşlarını bile kaybetmeye mahkumsun yazmış.
Ben sana dün 50 defa sordum uykun var mı diye sende hayır dediğin için bir sevinçle konuşmaya başladım ben düşüncelerimi anlatıp senin okuduğunu düşünürken sen görüldü attın ve çıktın bırak hoşlantıyı arkadaşın dahi olsam verdiğin değer ve saygı bumu? Senin insana saygın yok ki ilerideki ilişkimize olsun seninle konuşmak istemiyorum yazıp engelldi... Kısmet değilmiş demek ki
yazdım zaten özür dilerim uyumuşum diye görüyor cevap vermiyor. Birde baya uzun uzun duygularını anlatmış ben o esnada mesajo görüp uyumuşum. Gelde çık işin içinden.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
asdsadsadasda
ohh iyi olmuş sana konuşmayı keser ve bir daha asla konusmam aslaa
Ciddi misin yani hoşlansan bile mi
tabiki ciddiyim asllaaa yüzüne bakmam soğurum net
Çok acımasızca
ağlamaaa
Her akşam niye aynı soruyu soruyorsun. Adam demekki seni takmıyor. Uykum var demiş yatmış.
İlk defa sordum ben
o değil ben uyumuşum
He afferim sana. Demekki çok önemli biri değilmiş
kırılmış mıdır
Bilmem. Haklı gerekçen varsa tekrar konuştupunda anlatırsın. Anlar. Nie kırılcak 😁 ama sen kendini onun yerine koy. Sen ne hissederdin
Haklısın sen ne hissederdin peki
Erkekler kadınlar kadar irdelemez: demekki çok yorgundu der kaparım mevzuyu. He şakayla karışıkta sorardım bir daha uyuya kalacaksan konuşmayalım diye 😁
şu an yazdığı 50 defa sordum uykun var mı diye sordum karşındakine verdiğin değer ve saygı bumu seninle konuşmak istemiyorum demiş.
Hımmmmm. O zaman işin zor. İpleri eline verdin adamın
Gerçekten öyle oldu ipler onun eline geçti. Gerçi banada böyle yapılsa bende böyle hissederdim.
Takma kafana. Sal onu. Biraz kendi haline. Seviyorsa seni anlıcaktır
Ben sana dün 50 defa sordum uykun var mı diye sende hayır dediğin için bir sevinçle konuşmaya başladım ben düşüncelerimi anlatıp senin okuduğunu düşünürken sen görüldü attın ve çıktın bırak hoşlantıyı arkadaşın dahi olsam verdiğin değer ve saygı bumu? Senin insana saygın yok ki ilerideki ilişkimize olsun seninle konuşmak istemiyorum yazıp engelldi. :( :(
Oğğğ
Adam demekki sana güzel duygular besliyordu ve çok kırılmış. Demekki duygusal biriymiş. Sen nasıl uyuya kaldın ya
Valla anlamadım ya gerçekten çok kötüyüm
boş ver dünyanın sonu değil. Seviyorsa engelini kaldırır. Ama önce sen bir şekilde ona ulaşıp biraz mücadele etmen lazım
Ağlamak istiyorum sadece.
Yapıcak bişey yok güzellik
Ona açıklamadın mı uyuyakalmışım kusura bakma gibi
Söyledimde cevap vermiyor şimdi yazmıyor yani
Yalan söylediğini düşünmüştür belki uykum yok diyip uyuya kalmış olman 😅
Bende öyle düşünüyorum gerçekten ne yapacam çıkmaz bir olaydayım şu an
İnanmıyorsa çokta üsteleme bence o kadar inat biriyle ömür geçmez
İnat değilde değersiz hissetmiş olabilir mi veya takmadığı mı
Evet olabilir tabi
Başlamadan biten bir ilişki müthiş
Uyuya kaldığını söylesene
Söyledim açıklama yaptım cevap vermiyor
a:SDASDASD çok iyi yaa
Gülmede ne yapacağımı söyle ya
anlatsan inanmaz ki. Bende inanmazdım. Bir çuval inciri berbat etmişsin ya
Sen nasıl tepki verirdin tekrar konuşur muydun
konuşurdum da öylesine olurdu epey uğraşman gerekirdi kendini ispat etmek için
ama neden söyleyim ki uyku bu insan uyuya kalamaz mı
uyuya kalma görüldü atma falan biraz mavra gibi gelebilir karşıdakine.
Şimdi yazdı.. Karşındakini canım yerine koymaktan vazgeç sen bu şekilde bırak sana değer vereni, karşındakine saygın olmadığı için en yakın arkadaşlarını bile kaybetmeye mahkumsun yazmış.
çok zoruna gitmiş knka ama haklı çocuk
Oluru yok artık o zaman bizim ilşki başlamadan bitti
ayıp etmi, şin
offf ya
Çocuk haklı.
Bir ilişki daha başlamadan bitti
Kız yok toparlarsin. Bahane falan uydur al gönlünü çocuğun jsjsj
Şimdi yazmış sana değer verenlere karşı saygın bumu yazmış.
Hayır tabiki sadece uykum olduğunda dayanamiyorum yaz ona ne kadar değer verdiğini anlat. Yani detay ver oha bu kız bunu farketmiş mi falan desin jdjd
Deneyecem hemen belki barışır filan :)
Biraz taktik işte jdjd
Ben sana dün 50 defa sordum uykun var mı diye sende hayır dediğin için bir sevinçle konuşmaya başladım ben düşüncelerimi anlatıp senin okuduğunu düşünürken sen görüldü attın ve çıktın bırak hoşlantıyı arkadaşın dahi olsam verdiğin değer ve saygı bumu? Senin insana saygın yok ki ilerideki ilişkimize olsun seninle konuşmak istemiyorum yazıp engelldi... Kısmet değilmiş demek ki
Normal bişey olmaz o çocuktan
:D :D
Hak etmişsin
uyumakta mı suç oldu
Uykum yok deyip uyumak, üstelik adam belirtmiş önemli bir mevzu diye. Çok kırıcı.
off harbiden napacam ya
Yazmaz artık, çok şaapma.
Haklı olduğunu bende biliyorumda napacağımı bilmiyorum
Bir özür mesajı yazarak şansını dene. Ama işe yarar mı bilemem.
yazdım zaten özür dilerim uyumuşum diye görüyor cevap vermiyor. Birde baya uzun uzun duygularını anlatmış ben o esnada mesajo görüp uyumuşum. Gelde çık işin içinden.
Konu kapanmış anlaşılan
Offf şansıma.
Uykuya feda ettin her şeyi.
Buney KEKW
gülüyorsunda yaşanmış gerçek hikayelerden birisi bu
Trip atıyor