Mesela diyelim ki sizinle buluşacağı için bütün gece heyecandan uyuyamamış. Buluştuktan sonra da bir yerde oturmuş sohbet ederken yediği yemekten dolayı ya da sıcaktan dolayı mayışıp, uyuyakaldı. Bu durumda ne tepki verirdiniz?

Mesela diyelim ki sizinle buluşacağı için bütün gece heyecandan uyuyamamış. Buluştuktan sonra da bir yerde oturmuş sohbet ederken yediği yemekten dolayı ya da sıcaktan dolayı mayışıp, uyuyakaldı. Bu durumda ne tepki verirdiniz?

"Uyusun da büyüsün ninni..." şarkısını söylemeye başlardım herhalde. 🙄
Ahaha bebekler gibi bakarım diyorsun yaniii 🙃
Artık büyüyünce de ikinci buluşma olur, ne yapalııım😂
Çok anlayışlısın 🙃
Bence de anlayışlıyım 😌
Hı hım öylesiniz, sevgiliniz çok şanslı hanımefendiii 🙃🙃
Öyledir kendileri. Teşekkürler.☺️
Ya insanlık hali olabilir. Bana sevimli gelirdi
Rica ederim :)
Cevap
2Cevap
Uyandırırım biraz bozulurum ama heyecandan uyuyamamiş olması hoşuma gider
Su dökerim kafasından aşağı. O heyecanlı, biz değil miyiz? Hadsiz hsjsjs
Sıkıldığını düşünürüm
Benim yanımda uyuyabileceğini hiç sanmıyorum😅
İnsan ilk buluşmanın heyecanından bunu yapmasın bari 😏
Üzülürdüm ya tepki verir miydim kestiremiyorum ama kırılırdım o kesin.
üstüne soğuk su dökerim
Takmıyor seni bu. Rahat adam
Bir daha göremezdi beni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar