Zayıflamani istiyorum ya da kilo almanı istiyorum diyen sevgiliniz ya da eşiniz olsa, onun zevkine uymak için kilonuzda değişikliğe gider misiniz? yoksa kendi bildiğinizi mi yaparsınız?
Sevgiliniz ya da eşiniz istedi diye kilo alır ya da verir misiniz?
"Ya söyle bana kaslı görünmemi istiyorsan gidip hayvan gibi spor yapacağım." diyorum dinlemiyor. Sadece "Ben seni olduğun gibi seviyorum." diyor. Hayır, gerçekten şu anki halim ideal mi onu da anlamıyorum ki? Çok aşırı zayıf falan da değilim... Gidip hayvan gibi şişersem de hoşuna gitmez diye korkuyorum. :(
Bazen düşünüyorum. 'Ben bu kadar iyi birisini hak edecek ne yaptım?' diye...
Zaten ileride birisi sorarsa: "Neden bu kadar şanssızsın? Hayattaki şansını nerede harcadın?" diye. "Birisi ile tanışırken bütün şansımı harcadım." diyeceğim yalnızca. :D
Biz kızlar salağız biz her sekil seviyoz onları 😒onlar yok zayıfsın kilo al bilmem ne.. Hele bendeki şans, millet fit kadın sever benimkiler de balık etli seviyor hey allahım yarebbim 🤣