Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu boy takıntısını anlayamıyorum insanlar da yahu kimi penis boyunu tartışır önemli mi diye sorar kimi normal boy oranını önemli mi diye sorar her ikisi de ! ÖNEMLİ DEĞİL ! Yeter yahu seviyorsan boyu kısa da olsa seversin ne taktınız şu boya posa yok ben den kısa yanıma yakışmıyor edasıyla hareket ediyorsan defol git uzun birini bul kendi kendini çelişkiye sokma
03 Yorumla
Soran+1 yılYa hayir oyle degl abi 2 3 cm olsa eyw ama omzuma gliyor cokta seviyor ama
Soran+1 yılErkek uzun 183 normal bugun beni ailesiyle bile tanistrdi off
En İyi Cevaplar
+1 yılSeviyorsan nasıl moralini bozabilir. Hani seviyordun? Seven insan kusuruna bakmaz diycemde kusur yok shsjsjs sen kafanda bunu kusur olarak karsiliyksun. Yani mutluluğunu boy için elinin tersiyle itmeye razı misin? Demek ki sevmiyosun öyleyse. Kızların genelinde var hem mutlu oluyum ama uzun değilse olmasın kafasında.. bu bi kusur değil kusura bakma ama saçmalama diycem sjsjsjs
00 Yorumla
+1 yılYani dış görünüş Elbette çok önemli ilk başta bakıldığı zaman etkilenmek için ben bunu zaten her zaman söylüyorum ama olay sende bitiyor eğer sen çok aşıksan çok seviyorsan Bence bunları çok soru etmemen lazım diye düşünüyorum
00 Yorumla
Bizim söyleyeceklerimiz senin kafanı karıştırmasın. Biz boy farkı çok önemli, fazla kısa biriyle ilişki yürümez dediğimizde bu senin ilişkine yansısın istemeyiz. Evet, bence boy farkı önemli. Benden kısa biriyle birlikte olmak istemezdim şahsen. Seviyorum, ayrılmak istemiyorum diyorsan boy farkına takılma. Sevgin daha ağır gelmeli...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Neden başladın o zaman ilişkiye? Sonradan mı çekti bu adamın boyu. Hiç diğer cevapların altına yazdığın ''elimi sıcak sudan soğuk suya sokmuyor'' yorumunu yapma. Gerçek bir cevap ver yardım istiyorsan. Ne değişti de sorun etmeye başladın?
10 Yorumla
+1 yılTabii ki de partner görünüş olarak seni tatmin etmeli, fakat bazı kriterler hiçte önemli değil.
Özellikle "erkek kadından uzun olmalı" tabusu senelerdir devam ediyor ve önemsiz.
Dağ gibi bir adam olsun iki çift sohbet edeme, ne anladım o işten.
Gardrops için @StillGurusu :)00 Yorumla
+1 yılSorun ederim valla ben zaten 1.65im benden kısa olanlar 10 yaşında falan 😅
15 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
- +1 yıl
Kuzum tabii ki aşk insana her şeyi kabul ettiriyor. Yaşayan biri olmadığım için kafamdan öyle hayal edince kabul etmezmişim gibi geliyor ne yalan söyleyeyim
Soran+1 yılAskim napcam ya yardm et en azindan kisa gorunmk icin ya da kisaltmk icin karbonhidrat iceren besinler kisaltma yapiyormus tuketmeye cakisiyorm ya da kilo alinca kisalma falan
- +1 yıl
Saçmalama tatlım öyle şey mi olur Allahaşkına. Uzayan boy karvonhidratla kısalır mı hiç, kilo almayı hele aklından bile geçirme daha iri durursun yanında. Yapacak bişey yok Allah vergisi yani böyle devam edeceksibiz
- +1 yıl
Boy kısaltma diye bişey mi varmış 😄
Yahu ne safsın. Baştan ilişkiye başlamasaydın veya seviyorsan da bu şekilde devam ediceksin. Önemli olan boyu değil
kalbidir00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Vallaha bu hayati baskasi ne dusunur diye yasiyorsan elindeki en guzel seyi kacirirsin soylim. Boy ile mutluluk oluyor mu?
00 YorumlaKısa boylu erkekler kadınlara göre güçsüzdür. Bu yüzden pek tercşh sebebi değildir. Ama sevince hiçbirşeyi göz görmez.
00 Yorumla
+1 yılYapmam, ama diyelim ki yaptım hiç ilişki ye başlamam sende hiç başlamasaydın madem bu kadar sorun yapıyorsan
00 YorumlaIlk etapta sorun değilse şimdi neden sorun ediyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
Sorun etmem derdim de.. Sen demişsin ki "omzuma geliyo" afsgaf bilmiyorum aynı olsaydınız takılma derdim direkt
00 Yorumla
+1 yılGereksiz bir tartışma konusu. Sen onu o da seni seviyorsa bence boyunuzun farkı aşka engel değil.
06 Yorumla
Soran+1 yılBugun ailesiyle bile tanistirdi bni omzuma gliyor
- +1 yıl
Eğer bundan hoşlanmıyorsan birlikte olmanın bir manası yok. Ona her baktığında aklına bu tarz şeyler gelecekse ilişkiyi devam ettirmenin ne mantığı var ki?
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
- +1 yıl
Onun veya çevrendekilerin sorun etmemesi önemli değil. Sadece senin sorun edip etmemen önemli. Ben sorun ediyor muyum?" bunu sor kendine...
Soran+1 yılPek değil ama olsa iyi olir
- +1 yıl
Sorunlarından kaçamazsın. Onlarla yüzleşip çözmen gerekir. Ki bu dediğim şey de boy sorununu görmezden gelmek değil en başından bir sorun olarak görmemek anlamına geliyor. Sevgilinin boyu kısaysa ne olmuş? Bu sinirini mi bozuyor veya seni mutsuz mu ediyor? Ona baktığın zaman yanına mı yakıştıramıyorsun? Tam olarak seni rahatsız eden şeyi bul ve bunun gerçekten bir sorun olup olmadığı konusunda kendi kendine biraz düşün. Eğer gerçekten bir sorun ise ondan ayrıl, değilse de onu olduğu gibi sonuna kadar kabullen.
Bana sorarsan birinin uzun veya kısa olması onun ne fiziksel güzelliğini-yakışıklılığını ne de ruhsal güzelliğini etkilemez. Yine de herkesin kendi tercihi...
Topuklu ayakkabıyı sen değil erkek arkadaşın giysin 😅 o değilde seni nasıl koruyacak
00 Yorumla
+1 yılSonradan uzama ihtimalin yok bence. Kısa oldugunu göremedin mi
00 Yorumla
+1 yılÇok uçuk bir fark olmadığı sürece problem olmaz bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSimdi moralin bozuluyorsa gün gelicek hiç yanına yakistiramayacaksin
00 Yorumla
+1 yılboy değil anlaşmak önemi olan eğer boya takıntı varsa sevgi zor olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet boy önemli benim icin ama sen demekki etrafin elestirilerinden korkuyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılSanirim
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeğin boyu önemli yani tabi sevgi daha önemli ama dış görünüşüne de önem veririm şöyle uzun bir delikanlı olucak yanımda
00 Yorumla
+1 yılBirbirinizi seviyosaniz sorun etmeyin bfnce.
Illa hep erkek uzun olacak diye bisi yok ya 😊02 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
Ve omzuma gloyor- +1 yıl
Grnrlde KS drki kizlar sorun ediyor boyu sadece.
Olsun dedigim gibi hep erkek uzun olacak degil.
Seni bukadar seviyorsa dert etme sen de ondan hoslaniyorsan tamam. 😊
+1 yılBundan önceki sevgilim benden uzundu. Hiç sorun etmedi. Ayrılık nedenimiz onun beni aşırı kıskanması idi. 😏
00 YorumlaErkekde boy net önemli ama seviyorsan gözüne batmamalı bence
211 Yorumla
Soran+1 yılOda seviyor bende omzuma. gliyor o sorum etmiyor napcam blmoyom yardm edn ya
Soran+1 yılSeviyor ama bende oyle karbonhidrat tuketmeye bakiyorm 2 cm kisalma yapiyorms
Soran+1 yılYaslar ikimizin 20
Ben 170
O 160
Soran+1 yılIste sen dusun omzuma gliyor ama seviyozdq😂 off yardm et gozunu sevim
+1 yılTakılmayın böyle şeylere kisaysa kısa herkes uzun da değil kisada değil zayıf ta değil kiloluda değil önemli olan birbirinize davranışlarınız ve nasıl insan olusunuz
00 Yorumla
+1 yılBu günlük uzayıp kısalmıyor önceden dert etmeyip şu an dert ediyorsan bahane arıyorsundur?
00 YorumlaGenelde uzun kızların takıntılı olduğu bir durum ne varsa bu boyda?
00 YorumlaBence önemli olan birbirinizi sevmeniz saygı duymanız mutlu olmanız en önemli şeyler bunlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı.
+1 yılAy Allah korusun benim en ince çizgim boy
12 Yorumla
Soran+1 yılOda seviyor bnde o sorun etmiyor napcam ya yardm edin
boy çok önemli mi cidden ya?
01 Yorumla
Soran+1 yılSen olsan peki napardn
+1 yılÖnemli değil tabikide seviyorsan tamam
02 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
Ve omzuma gliyor- +1 yıl
Bu devirde böyle birisini bulmak zor derdim ve boy meselesini sorun etmedim
Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı. Engel değil ama yinede düşündürüyor
05 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
Soran+1 yılBlmkyorm bnde sviyorm oda sornmu snce bu
Soran+1 yılDmi bakalm ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgili olmadan önce düşünecektin onu. gerçi senin boyunda bir erkek gelse onu da beğenmen sen :D
04 Yorumla
Soran+1 yılKanka ailesiyle bil3 tqnistrdi ama omzuma gliyor 2 3 cm kisa olsa tamamda ne bilm
Cevap sahibi+1 yılsen daha şimdiden bunu bu kadar büyütüp de buraya soracak kadar kafaya taktıysan inan bana yarın birgün sinir krizi bile geçirirsin. yol yakınken ayrıl. ilerde çok ama çok zor olur
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
Cevap sahibi+1 yılyahu sen en başta hata yapmışsın zaten önce bu kısmı anla bi :D ikincisi dünyada seni çok sevecek tek insan o değil. Ve şu an aslında onu bırakmazsan tam aksine ona kötülük yapmış olacaksın. Çünkü bi düşün sadece ; şu an onu kusursuz bi sevgiyle sevmiyorsun. Boyu habire gözüne batıyor ve ona her baktığında bu problemi göreceksin. eninde sonunda git gide artık yorulup pes edeceksin. olacaklar bunlar. O yüzden ya şimdi ayrılıp hem kendine hem ona iyilik edersin. ya da bir ömür psikolojik işkence çekersin ve karşındaki insanı da tam anlamıyla mutlu edemezsin.
Benden kısa olmasını istemem ya sevmiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılNapcqm peki ya
Soran+1 yılSeviyoz bugun ailesiyle bile tanistrdi cok sviyor bni ama ne blm
Tabiki onemli.. kiz kisa olmalierkekten
01 Yorumla
Soran+1 yılSeviyoz ama
- Aşk İlişkileri konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılSenin için önemli ki bu soruyu soruyorsun
10 Yorumla
+1 yılönemsiz miş zaten öyle olmasa çıkmazdınız
10 Yorumla
+1 yılAsla etmem.. muhim olan hisler degil mi?
00 YorumlaSeven insan kusur görmez o yüzden sevmiyorsun.
00 YorumlaBence kızın erkekten kısa olması lazım
00 YorumlaSeviyorsan ne önemi var
00 Yorumla
+1 yılOlur arada öyle, takma kafana
00 Yorumla
+1 yılOzmn sevgili olmasaydin
00 Yorumla
+1 yılBoyda yaş farkı da önemli değil
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Boy değil işlevi onemli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoyu boyuna huyu huyuna olacak her zaman
09 Yorumla
Soran+1 yılNapcam blmiyorm bemi cok seviyor off boy nasil kisalor yardm edin ya
Cevap sahibi+1 yılşu an sağlıkçıyls konuşuyorsun😅yardımcı olmaya çalışırım istersen
Soran+1 yılGözünü sevim yardim et beni cok seviyor bnde onu omzuma gliyor napcam yardm et lutfen
Soran+1 yılLütfen
Cevap sahibi+1 yılBana istek at ben sana yazarım normalden
Soran+1 yılIngrmdan atimmi ismini ver
Soran+1 yılberna99. m
Yaz ya da sen
Cevap sahibi+1 yılTamam yazdım
Soran+1 yılTm istk attm
+1 yılproblem etme seviyorsan..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen benden kısa biriyle sevgili olmazdım şahsen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖnemli aynısını bende yaşamıştım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe kadar bir boy farkı var?
00 Yorumladesene sevmiyorum boyu bahane etme 😏
05 Yorumla
Soran+1 yılKanka beni cidden cok seviyor deger veriyor elimi sicak sudan siguya sokmuyor cidden ailesiyle tamistrdi falan o asla. sorun etmiyor cevremdekilrde sorun etmiyor sence boyle bir insam olsa sem naprdn
- +1 yıl
Mesala ben boyum 1.55 bana benim hiç bi zaman sıkıntı olmaz ilaki benden uzun olacak 😂 şimdi 1.90 olsun seni üzen sana değer vermeyen birisi olsaydı ozaman ne yaparsın? Insanlar seni mutlulun içine ederler. Seni mutsuz olmanı isterler. Şimdi arkadssim var 1.75 erkek arkdaşı 1.73 çok güzel anlaşıyorlar ve kiza çok değer veriyor
Soran+1 yılOrasi oyle ama arkfasin arasinda 2 cm vr bizim baya omzuma gliyor resmen cok seviyoruz ama en azindan ayni boyda olsydk ne bilm
Soran+1 yılBegeniyorm
+1 yılÖnemli değil
10 Yorumlaolmasa keşke
00 Yorumla
+1 yılValla açık konuşayım ben dert ederdim
00 YorumlaGeçiniz bunları, tabi ki önemli değil.
00 Yorumlasaçmalama ya koy göteee
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılEe ayrıl o zaman
00 Yorumla
+1 yılBenden kısa olmalı.
00 Yorumla
+1 yılBoylarınız kaç ki
00 Yorumla
+1 yılHayr ya diş gorunuse bu kadr takilma
00 Yorumla
+1 yılSorun bence
07 Yorumla- +1 yıl
1.62 🥺
- +1 yıl
Hahah şanslıyım o zaman 😄😄
- +1 yıl
Yok karşılaşmadım 😄
önemli
00 Yorumlaboy kaç ki senin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye geneli öyle zaten kimse buna takılmaz
00 Yorumla - Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer