Erkek arkadaşım benden kısa. Kötü gözükür mü yan yana?

Benim boyum 1,67 onun ki 1,63 sizce sorun mu ya da dışardan cringe gözükür mü bide uzak mesafeyiz 5 aydır birlikteyiz daha buluşamadık
Güncellemeler
4 ay
Arkadaşlar boyu benim için önemli değil önemli olsaydı ayrılırdım öncelikle bunu bilin 🙏 görmemiş olabilirim dokunmamış olabilirim ama kalbini sevdim karakterini bana olan saygısını verdiği güveni sevdim öyle bir devirdeyiz ki insan karşısındakine güvenemiyor ben uzaktan birini sevdim ve sevmemi o sağladı ondan allah razı olsun çok memnunum 5 ayda beni gerçekten mutlu etti tek kafama taktığım acaba yan yana geldiğimizde boyum uzun diye kendini kötü hisseder mi korkusu oluyor boy önemsiz…
Güncellemeler
4 ay
Hayır
Erkek arkadaşım benden kısa. Kötü gözükür mü yan yana?
Cevapla