Rica ederim alay etmeden yorum yaparmısınız gerçekten düşüncelerinize ihtiyacım var?

Lütfen dalga geçmeden yorum yaparmısınız. işim gereği bir pilotla tanıştım ben normal asgari ücret geliri olan bir insanım o dediğim gibi pilot. Ama hiç yüz yüzede görüşmedik farklı şehirlerdeyiz sosyal medyadan takipleşmek istedi ve sürekli ariyor aslında 2 senedir tanışıyoruz dönem dönem konuştugumuz oluyordu ama son zamanda çok sık ariyor hal hatir soruyor bugunun nasıl geçti diyor ve senin soyadını değitirelim mi gibi ufak ufak şeyler söylüyor espiri ile... Sizce sıradan bir hayat yaşan bir kız ile zengin bir adam olur mu yoksa hiç ümitlenmeden konuyu sonlandirayim mi
Rica ederim alay etmeden yorum yaparmısınız gerçekten düşüncelerinize ihtiyacım var?
Cevapla