26 yasinda evlendim.2 yillik evliyim.2 cocugum var. evlendigim gibi hamile kaldim ve ustune bir daha hamile kaldim. ikincisi planlamadan oldu. ama ben cok mutsuzum. o kadar hayal kurdum ama hic birini yasayamadim. eski vucudumdan eser yok. bari 1 sene begendigim vucudumla birseyler yasasaydim. xperim yetmedigi icin ustunkoru anltiyorum anliyorsunuzdur. sanki kadin degilim sadece anneyim. esim ben seni begeniyorum. diyor ama nafile. ceyizime kendime begenip aldiklarimi bile giyemedim. giymiyorum. bol seyler giyiyorum hep. kari koca olmadan anne baba olduk. hemde 2 tane. ve sanki geri donusu yok gibi hissediyorum. asiri mutsuzum. geri donusu yokmudur
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar az da olsa iyi geldi. sagolun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer