Evlendim ve hayal ettiğim hiçbir şeyi yaşayamadım. Bu işin geri dönüşü yok mu?

26 yasinda evlendim.2 yillik evliyim.2 cocugum var. evlendigim gibi hamile kaldim ve ustune bir daha hamile kaldim. ikincisi planlamadan oldu. ama ben cok mutsuzum. o kadar hayal kurdum ama hic birini yasayamadim. eski vucudumdan eser yok. bari 1 sene begendigim vucudumla birseyler yasasaydim. xperim yetmedigi icin ustunkoru anltiyorum anliyorsunuzdur. sanki kadin degilim sadece anneyim. esim ben seni begeniyorum. diyor ama nafile. ceyizime kendime begenip aldiklarimi bile giyemedim. giymiyorum. bol seyler giyiyorum hep. kari koca olmadan anne baba olduk. hemde 2 tane. ve sanki geri donusu yok gibi hissediyorum. asiri mutsuzum. geri donusu yokmudur
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar az da olsa iyi geldi. sagolun
Evlendim ve hayal ettiğim hiçbir şeyi yaşayamadım. Bu işin geri dönüşü yok mu?
Cevapla