Kızlar kızmayın önce durun🙊 Geçen spor programına bakıyordum neden bilmiyorum ama ciddi ciddi bakıyordum 😂🤦 Spiker öyle bir makyaj yapmış ki kazmayla zor çıkar😂 Merak ettim beğeniyor mu erkekler böyle kadınları🙄
Filli boyanın reklam yüzü gibi olan kadınları erkekler beğenir mi?
Beğeniyorlar... erkeklerin çoğu fazla makyajdan anlamıyor. 18 yaşında falandım ilk buluşmaya gidiyorum. Ev arkadaşım abartılı makyaj sever öyle makyaj yaptı bana. Suratımdaki boyayla ev boyanır o derece sadece göz makyajım hafif. Buluştuğum çocuk bana sen hep böyle az makyaj mı yaparsın dedi, ne dedim skxksj ya da erkek arkadaşlarımla yürürken bak kız çok doğal makyaj bile yok diyordu kızın yüzünde highlighter bile var.. anlamadıkları için seviyorlar yani🤣 onlar için makyaj kırmızı ruj ve yoğun göz makyajı
Makyaj yapılır da abartılı olmamalı. Görseldeki ablamız bu makyajı silmek için Karcher yıkama makinesi kullanıyodur herhalde. Ya olmasın ya da kararında olsun. Tabii yine de herkesin kendi zevki ama ben böyle biriyle ilişki kurmam. Bu da benim tercihim.
Yüzünü temizlesin onun doğal halini görelim , badana yapmış birine bir erkek çıkma teklifi etse kız tipim değilsin vs der yüzünü temizlese çocuk kaçar (makyajı abartmayalım yeni bir insan ortaya çıkmasın)
Valla bazı kızlar olarak biz de hayretler içindeyiz. O makyajlar emek zaman ve para demek. Bazen neyse de millet her gün yapıyor. Erkeklerden talep olmasa neden yapsınlar diye düşünüyorum
Ya birakin burada „ay aman dogal olsun begenmem asla birlikte olamaaammğğ” diyen erkekler şu fotodaki kadını yolda görse dibi düşer. Fazlada burdaki söylenenlere şeyapmayın yani
Herkesin estetik zevki farklı. Makyaj bazı kadınlarda çok yakışıyor. İsteyen istediğini yapar, sürer, giyer. Erkekler genelde "doğal" seviyoruz diyerek nerde estetikli ultra makyajlı kadın varsa ona tutuluyor.