Estetiği abartan kadınlardan daha doğrusu
Dudağını ördek gibi dolgu yaptıranlar falan
Dudağını ördek gibi dolgu yaptıranlar falan
Hoşlanma değil de konu farklı. Kadınlar dış güzelliği önemsediği için estetiğe ihtiyaç duyuyorlar. Herseyim tam olsun kusurum olmasın mantığı. Daha iyisi daha statülü erkekler beni bulsun düşüncesi. Karakter önemli değil yani varlıklı olsun hemen beni bulsun diğer kadınlardan sıyrılayım. Devir çok değişti. Kadınlarda belli bir düzeyle yetinmemeye başladı gözler yükseklerde.
Cevap
9Cevap
Estetiklik ve doğallık benim için önemli değil. Kendini öyle yapmak bir tercih meselesi. Ben bakımlı olmasını isterim.
Estetik insanı güzelleştir, insanlar ister istemez güzel olan birine yanaşır.
Abartı olanlardan hoşlanmazlar diye düşünüyorum
Estetiğine göre değişir
Bence çok saçma şeyler tavuk poposu gibi dudaklar
Yok öyle bişey
Hayırrrrrrrr
At çöpe
Hayır doğallık severim
Hiç işim olmaz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?