AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Ölene kadar unutulmaz valla
Kadın haklı hiç napıcam şimdi deme
bence haklı doğruyur söylemeliydin :/
Şimdi ne yapmam gerek ki beni affetsin sence
grup elemanları çürük çıktı desene
Çok sağlamdık biz, biri Şaban çıktı
Ukrayna'da bir 💩lar yemişsin şimd çek cezasını.
Hepinize müstehaktır beter olun hakettiniz
Akıllı kadın tabi affetmez. İyi olmuş
Sonuna kadar haklı. Az bile size.
Ama yani kusura bakmada çok haklı
Baba boku yemişke devamke 😁😁
Hakketmissin boşanmakta hakli
Bütçeni planla büyük nafaka geliyor
Yapacak bir şey yok malını ve nafaka kaptırma
aldatıldığını ispatlarsa tazminat bile alabiliyo bu arada😎
bir hata olduğunu anlat..
ve özür dile..
O kadar kolaydı
@Hayatgercek kolay değil tabiki.. ama hiçbir şey yapmamaktan iyidir.. ben beyefendi de pişmanlık dahi hissetmedim..
Yorumlarda her yolu denediğinin hatta pişmanlıktan çok kötü olup kılo bile verdiğini yazmış ama ölse de artık kendini kurtaramaz. Bir anlik zevk uğruna yapılan dönülmez hatalar bunun affı söz konusu bile olamaz. Özrü de...
Hiç olmamış hemde hiç
abi orada felekten gecede aldattınız mı
ordayken aldattınız mı eşlerinizi?
Grupca s kisştiniz mi
Ohhh iyi olmuş size
yapacak bir şey yok dostum sı*tın sivayacan
asla affetmez
110 gündür uğraşıyorum, Nuh diyor Peygamber demiyor
10 gün olcak
yalancı erkekle işi olmaz tabi
O adamı dövün bence
Dövmekten beter ettik parmakla gösterilen dostluğumuz vardı, artık o istese de yok aramızda
Vicdan yapmış ama hiç akıllıca değil 🤬 neyse
Onlarca gül al git kapısına yalvar yakar hiç karşılık verme umarım barışırsın
Kamyon dolusu Gül olsa da artık boş, eksik akıl düşünmeyin Kadın dr onun guluyle değil ayağına dünyayı serse kurtarmaz oh olsun
@Hayatgercek yazık 1yaşında bebek daha yaptığı affedilir değil ancak yuvayı kurtarmakla fayda var. Ne gerekirse yapmalı
O haltları yerken 1 yaşında bebeğe yazık olmadı değil mi. Artık çok geç inşallah sürünür kadın da geri adım atmaz akılsızlık yapıp
@Hayatgercek 1 çocuk dedim çocuk 5 yaşında
Ben sormadım bunu zaten yorumcunun sözleri dogrultusunda yazdım yaşin önemi yok zaten. Bu affedilir konu değil lafı bile olmaz
o adamın değil bu adamın dövülmesi gerek
Bir şey diyeyim mi ortada bir bebek varsa bence düşünülmesi gerekiyor. Aldatma meselesi o kadar da dikkate değer bir mesele değil erkek milleti sonuçta.
@çirkinbirkızj evet ama günah keçisi ispiyoncu oldu. Adamı ne kadar dövsenizde bu yaptığınızı affettirmez boşuna günah çıkarmayın
@LilithinLaneti sen aldatılınca adamı affet o zaman çocuk için miden varsa. Erkeklerde zaten affeder başka erkeğin altindan gelmiş kadını değil mi? Komik olmayın😏
@Hayatgercek Ben kocamı affederim. Kocam da beni affedecekse ama edeceğini sanmıyorum. Yani kadının da erkeğin de aldatması çok normal. İnsan yeniden doğmuş gibi oluyor.
@LilithinLaneti çok normal evet, bu kadar insan yanlış biliyor tek dogru sende🤣
@LilithinLaneti aynı fikirdeyim aldatmayı savunmuyorum.
@Hayatgercek büyük bir hata yapmış ama bir aile var ortada
Onu desteklemekle savunmuş oluyorsun ama farkında değilsin
Bazı hatalar adı üstünde büyüktür ve affı olmaz, işin içinde çocuk bile olsa. Yok sen sana bir kadın bunu yapıp affedebilirim diyorsan, başkasının altindan gelen kadını affedebilirsen daha diyecek sözüm yok, sizin genişliğinize veririz bunu...
@Hayatgercek ben sustum 🙂
Kardeş burası halk mahkemesi gibi oldu ve eşin %100 haklı bulundu kusura bakma 🤐
Bu hayat gerçek muhtemelen eşimi tanıyor, hikayeyi bildiği için, her yorumda beni kötülüyor. Boşanırsa bu kadın yüzünden boşanır eşim benimle, akıl vericisi oysa dönmez bana
😅🤣Ay hiç güleceğim yoktu gizli üye soru sahibi...
Yediği haltlarin sorumlusu ispiyoncu olmuştu şimdi ben oldum, keşke tanisam eşini de seni affetmek gibi bir hataya olur da sanmıyorum ama düşerse diye engellesem onu...😉 seni artık kimse kurtaramaz sen kendine günah keçisi arama boşuna😅
Ben soruyu sorana bir soru sordum hala cevap vermedi. Dedim ki "Eşin sen yokken başkasıyla olsa affeder miydin affetmez miydin?" dedim cevap vermedi. Niye?
@LilithinLaneti çünkü verecek cevabı yok, affetmek ne kelime vurur kadını ama kendi dua edin diyor birde utanmadan... Yüzsüz birde af dilemeye çalışacakmiş😅
@Hayatgercek bunu biliyorum işte. Benim kocam beni aldattı mı bilmiyorum. Kocamı sevmiyor muyum seviyorum lakin aldatsa da bunu kabul ederim. Canım yanmaz. Çünkü ben de aldattım. Hatta bu bana bir meşruluk da kazandırır. Vicdanımı rahatlatırım. Bence aldatılan kadınlar boşanmamalı. Eşlerinin canına okuyup evliliğine devam etmeli. Adamın içi içini yemeli. Ya benim yaptığımı o da bana yaparsa diye. Benim kocam mesela benim çok sinirli öfkeli olduğumu bilir. Beni kızdıracak bir şey yaptı mı aşırı tepki göstermeyip sakinliğimi koruduğumda korkar. Benim kocamı benim sakinliğim korkutur. Çünkü bu fırtına öncesi sessizliktir. :D :D :D :D
@LilithinLaneti wavvv
Barışmanıza çok sevindim mutluluklar dilerim 👏👏👏👏👏
Teşekkür ederim
Yaptığının sonuçlarına katlanacaksın
Kanımıza giren gitme fikrini çıkaran adam dürüst biz namussuz olduk. Deli oluyorum
Gitmen hata ama
Şu hayatta bişey öğrendiysem oda
Hiçbişey gizli kalmaz
Giderken ortaya çıkarsa ne olur diye düşünmeliydin
Düşünmesen de yaptığını üstlenip sonuçlarını çekeceksin mecbur
Tamam bizde istedik, kimse gönülsüz gitmedi. Ama herkes ikinci şansı hakeder. Eşim boşancam diyor
Herkes ikinci şansı hakeder ibaresi yanlış
Bir kere yapan
Birdaha neden yapmasın
Eşin çok seviyorsa ancak mallık eder ve affeder
Bende çok aşıktım affettim
Aldatma değildi ama
Tatile gitti ve bir yatta bir arkadaş grubuyla eğlenmişti kadınlı erkekli
Yatta eğlenme çok masum bizim ki ağır biraz, herşeyi anlatmış boşboğaz herif
Ama bende insanları tek kalemde silen biriyim
Severse affeder kimler kimleri affetti
Ne yapsam affeder beni sence
iyi olmuş sana dönerse aptaldır
Al sana küfürsüz bir tane daha linç ohh iyi olmuş
Hicbir sey yapama bosansin ohhh.
dostum sen simdi yapragi yemedin mi
İtiraf edeni...
Haketmişsin
Kadın haklı
E yani
yol ve gove boşeve gitsin
Beceriksizler..
Çok kötü olmuş
neler yaptin ki ukraynada
Boşcer hoş olmayan şeyler yaptım
evli olmana ragmen mi?
Evet ne yazık ki
aynisini karin yapsa ne dusunurdun ve hissederdin
Düşünse zaten yapamazdı bunu eşine ve küçücük çocuğuna
Hak ettin
Shitt
Bosan
Boşan
Ziyaaaaaa
İyiyapmismk
Haketmişsin
Geçmiş olsunnn