Flörtüm 2 metre ben 160. Tanışırken sorun etmemişti ama şimdi ediyor. Ben ne yapabilirim ki?

İnternetten tanıştık ve boyumu söylediğimde sorun etmemişti hatta sarılınca kalbile gelirsin çok hoş falan diyordu. Buluştuktan sonra çok fark var uzayabilirsen 165 falan olsan yine iyi dedi bende uzama egzersizleri yapıyorum beni bekliyor sevgili gibiyiz ama bu sorundan dolayı bi ad koymadık çok moralim bozuluyor sevdiğini hissettiriyor her şekilde ama bu konuda da çok düşünüyor ne yapmam lazım 😔
Flörtüm 2 metre ben 160. Tanışırken sorun etmemişti ama şimdi ediyor. Ben ne yapabilirim ki?
Cevapla