Ne bilim. Ama kesinlikle hırs değil. Flörtüm bile olmadı bu güne kadar. Bu zamanlara dek ondan başkası aklımın ucuna bile gelmedi. Ama artık olmayacağının farkına varmaya başladım, ufaktan flört edinme düşüncesi gelmeye başladı. Aklımızdaki ile ölücez galiba ama yanımızdaki ile yaşlanıcaz ve yanımıza biri lazim🙂
Birisi yok. O var ve başkasına karşı bişeyler hissedemiyorum ama ben bişeyler yaşamak istiyorum, birisi ile dertleșmek, el ele tutuşup sokaklarda gezmek, sinemaya gitmek, kafede oturup muhabbet etmek vs. Belki zamanla o kişiye aşık olurum bilmem.
Aşık olabilir. Veya hırs da yapmış olabilir. Ben sadece kendimi örnek verdim. Ve çevremden konuşuyorum benim gibi başkası yok. Hepsi istekli pij. Bunu hiçbir zaman bilemezsin
Sevdiğim kız beni reddettikten sonra karşısına çıkmamaya çalıştım korkmasın diye, o bana bakarken bakmamaya çalıştım rahatsız olmasın diye. Birdaha yanına gitmedim incinmesin diye. Bence sürekli karşısına dikilmek sevgi değil, veya ben seviyorum ulan diye bağırıp çağırmak. Asıl sevgi onun mutluluğunu düşünmek ve onu incitmemek. Mesela mesaj atsam ve sevgilim var dese, ben ona sevdiğinle mutlu ol derim. Bilmiyorum belkide çok g*rizekaliyim.🙂
Tuhaf değil neden tuhaf olsun insan sadece bir kişiyi en çok sever ve ister ben de öyle yaptım diğerlerinin duyguları vb. beni ilgilendirmiyor isterse intihar etsin beni sadece o bir kişi ilgilendiriyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
5 yıldır sevdiğim gacıdan daha güzeli gelmişti, ne bilim diğer gacılar yokmuș gibi oluyor bazen.
Gercekten mi neden peki tuhaf degil mi bu
Ne bilim. Ama kesinlikle hırs değil. Flörtüm bile olmadı bu güne kadar. Bu zamanlara dek ondan başkası aklımın ucuna bile gelmedi. Ama artık olmayacağının farkına varmaya başladım, ufaktan flört edinme düşüncesi gelmeye başladı. Aklımızdaki ile ölücez galiba ama yanımızdaki ile yaşlanıcaz ve yanımıza biri lazim🙂
Yani Ask mi oluyor bu ne?
Birisi yok. O var ve başkasına karşı bişeyler hissedemiyorum ama ben bişeyler yaşamak istiyorum, birisi ile dertleșmek, el ele tutuşup sokaklarda gezmek, sinemaya gitmek, kafede oturup muhabbet etmek vs. Belki zamanla o kişiye aşık olurum bilmem.
Himm anladim peki O dedigim Kisi yani Kiza asik mi acaba olabilir mi veya hoslanti
İşin garibi yeni kız yok🙂 belki birgün denk gelir diye öyle bakıyorum sadece.
Aşık olabilir. Veya hırs da yapmış olabilir. Ben sadece kendimi örnek verdim. Ve çevremden konuşuyorum benim gibi başkası yok. Hepsi istekli pij. Bunu hiçbir zaman bilemezsin
Onun etrafinda baska Kizlar var da iste O sürekli O Kiza bakiyor gecenlerde ona bakarak karsi Sokakta icti normalde öyle icen bi Tip de degil :(
Peki baktığı kız sen mi oluyorsun?
Evet ☺️
De bilmiyorum Cözemedik Onu
Sevdiğim kız beni reddettikten sonra karşısına çıkmamaya çalıştım korkmasın diye, o bana bakarken bakmamaya çalıştım rahatsız olmasın diye. Birdaha yanına gitmedim incinmesin diye. Bence sürekli karşısına dikilmek sevgi değil, veya ben seviyorum ulan diye bağırıp çağırmak. Asıl sevgi onun mutluluğunu düşünmek ve onu incitmemek. Mesela mesaj atsam ve sevgilim var dese, ben ona sevdiğinle mutlu ol derim. Bilmiyorum belkide çok g*rizekaliyim.🙂
Cok Aci bi durum galiba Erkekler icin yani Zor da
hayatım öyle geçti
çok dalga geçtiler
Hadi yaa :(
aksi gibi mesleğim gereği kızların içinde büyüdüm
Hatta biri bu yüzden kendi kendine tribe girdi kıskançlık krizine girip ayrıldı
Peki Erkek nedrn cikmadi halde 1 Kiza takili kalir ki
Yapar
Peki neden yani Sebep 🤷♀️
Yapmışlığım var ve aldım istediğim kızı sebebi yok seçersin ve alırsın
Yani O Kiza takili kalmistiniz diger Kizlar varken bile ve elde etiniz öyle mi
Evet öyle diğer kimse umrumda değildi sadece birine odaklandım ve kaptım yavruyu 👌😏
Sizce bu tuhaf degil mi etrafta baska Kizlar da varken kendisinin sürekli O Kiza bakmasi...
Tuhaf değil neden tuhaf olsun insan sadece bir kişiyi en çok sever ve ister ben de öyle yaptım diğerlerinin duyguları vb. beni ilgilendirmiyor isterse intihar etsin beni sadece o bir kişi ilgilendiriyor
Yani Asik mi acaba cünkü dedigim gibi gecenlerde ona bakarak karsi Sokakta icti normalde icen biri de degil :((
Aşık mı bilemem belki de öyledir
Erkekler genelde Kiza bakarak icerse ne olur bu ki?
Aşık falan olduysa
Asik mi olmustur 🤭
Olabilir tabiki neden olmasın ya da çekici buluyordur arzuluyordur
Kendisi Trabzonlu inat biri de olabilir mi ki
Orasını bilemem ama kendimden örnek verecek olursam bir kıza tek şey için takılırım o da AŞK
Ben Erkeklerin bu kadar oldugunu gercekten düsünmemistim
Niye erkekler insan değil mi
Yok hayir öyle demek istemedim sadece kendisi de göze gelen bi Tip
Tip hiçbirşeydir duygular her şey
Hic öyle baglanacak birisi diye düsünmezdik aslinda
Orasını bilemeyiz benim ki bir rahmin olasılıklar dan biri sadece
Severse gerçekten